Hei og hopp.
Hatt en fin dag, jenter?
Hatt en fin dag, jenter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha fantastiskVi drakk kaffi hos svigerfar sine svigerforeldre. Altså ikke mannens besteforeldre, men hans nye samboers foreldre. Ungene våre har overnattet hos svigerfar og de var altså dradd dit da vi skulle hente.
"mamma har baby i magen" informerer lillesøster.
"hva, har hun spist en baby?" spørr svigerfar på tull.
Neida, forklarer fireårigen. Pappa puttet tissen sin inn i babyhullet til mamma, også laget de en baby!
jahhh... Sånn var det, ja...
Man må jo spise.Jeg tror reelt sett hun ikke har noen vilje.
I så fall hadde hun jo bare laget mat til vi kom, så hadde vi spist for en time siden.
Men behov for mat har hun egentlig ikke, så at vi ikke har spist noe særlig i dag plager bare meg, det.
Jeg går alltid ned i vekt på disse feriene, til tross for mye snop og kaffimat, rett og slett pga at jeg spiser 1-2 ganger mindre pr dag.
Hadde jo vært litt ekstra gøy med gutt da siden det er så mange jenter. HeheBlir spennende å se da om du følger sporet
Ja fikk inn noen i dagtidlig, og skal rekke en runde til i morgentidlig, så får det bare briste eller bære![]()
Mannen steker chillipølser og lager svensk potetstappeHva har dere hatt til middag i dag jenter ? Trur det blir take away her
Griller entrecote av lam, tomater, sopp og hadde en blomkål/brokkoli gratengHva har dere hatt til middag i dag jenter ? Trur det blir take away her
Hadde jo vært litt ekstra gøy med gutt da siden det er så mange jenter. Hehe
Høres bra utsender over litt babystøv til deg
![]()
Mannen steker chillipølser og lager svensk potetstappe![]()
Høres bra utGriller entrecote av lam, tomater, sopp og hadde en blomkål/brokkoli grateng![]()
Ja det funker joJeg bare drar det løse ut av håret![]()
Jøss, det hørtes jo ubesluttsomt ut???Mehh, hvorfor skal svigermor ha meg til å bestemme middagen? Når hun er hos oss bare lager jeg mat, ferdig med det. Her er der spørsmål på morgenen, og flere alternativer, og vi sier at alle er gode, lag noe mat. Så kommer vi "hjem" og maten er det ikke bestemt noe om, neida, her har hun bare enda er alternativ, så jeg må bestemme hva hun skal lage, og når jeg har sagt at kjøttboller og pasta og saus er bra, så "eller vil du heller ha ris?? "
Greit nok at de tar hensyn til hva vi liker, men alt med måte!!!
Og det har jeeeg!!Hoho ja sofakos er aldri feil ! Iallefall ikke når man har snoop![]()
Har vært helt greiSå koselig dahatt en fin dag ellers?
Og det har jeeeg!!![]()

Hihi jaa ! Her er det også bare jenter på mannens side, så jeg har tenkt jeg skal få en gutt
Tusen takk ! Det kommer godt med![]()
Hva skal du ha da?Høres bra utnå ble jeg faktisk litt sulten
![]()
Hva har du gjort da?Har vært helt grei
Ja det funker jomen mister allikevel mye i dusjen...