Nei, har ikke prøvd noe særlig.. Men vurderer å begynne
Skal til jordmor imorgen da, så får se hva hun har å si..![]()
Du kan jo be henne strippe deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, har ikke prøvd noe særlig.. Men vurderer å begynne
Skal til jordmor imorgen da, så får se hva hun har å si..![]()
Litt latter rundt bordet, ja.Tipper noen fikk latterkrampe![]()
Hihi jaa ! Vet du om det blir jente eller gutt ?
Joda, går å venter på el i disse dager, håper den kommer snart for jeg reiser på ferie uten mannen i morgen, så det er litt krise![]()
Aner ikke, så det er jo ekstra spennende dahehe
Skal du være lenge borte da? Får håpe EL kommer iløpet av et par dager, så det klaffer daskal krysser fingrene for deg
Hvis man klarer å fange det før sluket ja![]()
Mehh, hvorfor skal svigermor ha meg til å bestemme middagen? Når hun er hos oss bare lager jeg mat, ferdig med det. Her er der spørsmål på morgenen, og flere alternativer, og vi sier at alle er gode, lag noe mat. Så kommer vi "hjem" og maten er det ikke bestemt noe om, neida, her har hun bare enda er alternativ, så jeg må bestemme hva hun skal lage, og når jeg har sagt at kjøttboller og pasta og saus er bra, så "eller vil du heller ha ris?? "
Greit nok at de tar hensyn til hva vi liker, men alt med måte!!!
Jada, så nå har vi ombestemt tilberedningen av kjøttboller fra kokt i tomatsaus til kokt i buljong, til stekte. Med tomatsaus til. Og muligens pasta. Eller ris. Tror jeg. Kanskje.Hehe, hørtes voldsomt ut
Ojojoj, så spennendeHva tror du det blir da ?
Reiser i morgen og blir borte til iallefall fredag, og forventet el er egentlig i morgen, men det ser dårlig utSykt typisk at den skal la vente på seg når det passer minst..
Mehh, hvorfor skal svigermor ha meg til å bestemme middagen? Når hun er hos oss bare lager jeg mat, ferdig med det. Her er der spørsmål på morgenen, og flere alternativer, og vi sier at alle er gode, lag noe mat. Så kommer vi "hjem" og maten er det ikke bestemt noe om, neida, her har hun bare enda er alternativ, så jeg må bestemme hva hun skal lage, og når jeg har sagt at kjøttboller og pasta og saus er bra, så "eller vil du heller ha ris?? "
Greit nok at de tar hensyn til hva vi liker, men alt med måte!!!
Gleder meg til sofakos i kveld når gutta er i sengDen har en tendens til å gjøre det altså, gang på gangHihi, ja litt tvtitting må vel til
![]()
HahaHahah jaa ! Hadde vel blitt en egen tråd "dere som så hun med bvplakaten" hahah![]()
Desverre har jeg ikke detNoen som har noen libero koder og avse som de ikke skal bruke ?? da hadde jeg blitt glad![]()
![]()
Jeg tror reelt sett hun ikke har noen vilje.Kanskje hun heller vil ha ris???
Aner ikke, men om man ser på slekta til mannen så ser det ut til å bli jenteHehe
Men om dere får inn noen aksjer i dag, så er jo sjansen der da. Første gang jeg ble gravid hadde vi sex en uke før EL og dagen etter, så ingenting er umulig![]()
Gleder meg til sofakos i kveld når gutta er i seng![]()
Haharåkult!! Du hadde blitt kjendis
![]()