Skravletråd Juli.

Noen som har noen libero koder og avse som de ikke skal bruke ?? da hadde jeg blitt glad :p :D

Hihi jaa ! Vet du om det blir jente eller gutt ? :D

Joda, går å venter på el i disse dager, håper den kommer snart for jeg reiser på ferie uten mannen i morgen, så det er litt krise :p

Aner ikke, så det er jo ekstra spennende da:D hehe

Skal du være lenge borte da? Får håpe EL kommer iløpet av et par dager, så det klaffer da:D skal krysser fingrene for deg

Aner ikke, så det er jo ekstra spennende da:D hehe

Skal du være lenge borte da? Får håpe EL kommer iløpet av et par dager, så det klaffer da:D skal krysser fingrene for deg

Ojojoj, så spennende :D Hva tror du det blir da ? :D

Reiser i morgen og blir borte til iallefall fredag, og forventet el er egentlig i morgen, men det ser dårlig ut :( Sykt typisk at den skal la vente på seg når det passer minst..

Mehh, hvorfor skal svigermor ha meg til å bestemme middagen? Når hun er hos oss bare lager jeg mat, ferdig med det. Her er der spørsmål på morgenen, og flere alternativer, og vi sier at alle er gode, lag noe mat. Så kommer vi "hjem" og maten er det ikke bestemt noe om, neida, her har hun bare enda er alternativ, så jeg må bestemme hva hun skal lage, og når jeg har sagt at kjøttboller og pasta og saus er bra, så "eller vil du heller ha ris?? "

Greit nok at de tar hensyn til hva vi liker, men alt med måte!!!

Mehh, hvorfor skal svigermor ha meg til å bestemme middagen? Når hun er hos oss bare lager jeg mat, ferdig med det. Her er der spørsmål på morgenen, og flere alternativer, og vi sier at alle er gode, lag noe mat. Så kommer vi "hjem" og maten er det ikke bestemt noe om, neida, her har hun bare enda er alternativ, så jeg må bestemme hva hun skal lage, og når jeg har sagt at kjøttboller og pasta og saus er bra, så "eller vil du heller ha ris?? "

Hehe, hørtes voldsomt ut

Hehe, hørtes voldsomt ut
Jada, så nå har vi ombestemt tilberedningen av kjøttboller fra kokt i tomatsaus til kokt i buljong, til stekte. Med tomatsaus til. Og muligens pasta. Eller ris. Tror jeg. Kanskje.

Ojojoj, så spennende :D Hva tror du det blir da ? :D

Reiser i morgen og blir borte til iallefall fredag, og forventet el er egentlig i morgen, men det ser dårlig ut :( Sykt typisk at den skal la vente på seg når det passer minst..

Aner ikke, men om man ser på slekta til mannen så ser det ut til å bli jente:p Hehe

Men om dere får inn noen aksjer i dag, så er jo sjansen der da. Første gang jeg ble gravid hadde vi sex en uke før EL og dagen etter, så ingenting er umulig:)

Kanskje hun heller vil ha ris???

Kanskje hun heller vil ha ris???
Jeg tror reelt sett hun ikke har noen vilje.

I så fall hadde hun jo bare laget mat til vi kom, så hadde vi spist for en time siden.
Men behov for mat har hun egentlig ikke, så at vi ikke har spist noe særlig i dag plager bare meg, det.

Jeg går alltid ned i vekt på disse feriene, til tross for mye snop og kaffimat, rett og slett pga at jeg spiser 1-2 ganger mindre pr dag.

Aner ikke, men om man ser på slekta til mannen så ser det ut til å bli jente:p Hehe

Men om dere får inn noen aksjer i dag, så er jo sjansen der da. Første gang jeg ble gravid hadde vi sex en uke før EL og dagen etter, så ingenting er umulig:)

Blir spennende å se da om du følger sporet :D

Ja fikk inn noen i dagtidlig, og skal rekke en runde til i morgentidlig, så får det bare briste eller bære :)

Back
Topp