JA JEG hører også det, men jeg aner faktisk ikke noenting om hva folk mener med dyrt.Hører mange sier d er så dyrt. Må uansett få gjort d når jeg blir ordentlig "voksen"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA JEG hører også det, men jeg aner faktisk ikke noenting om hva folk mener med dyrt.Hører mange sier d er så dyrt. Må uansett få gjort d når jeg blir ordentlig "voksen"![]()
Hehe tviler ikkeJa, det er sant, men en uke på Daftø er myyyyye dyrere enn uka vi skal ha i Spania i august![]()
Nei hvem hadde gjort detHvem gidder det liksom![]()
Hører dere sier detDu er rarhehe
Haha, synes jeg ser deg lete febrilsk etter utgangenHøres ikke så veldig spennende uthehe
Vært på Ikea en gang i mitt liv som jeg har kjøpt noe. Og en annen gang prøvde jeg bare å finne veien uthaha
Oi, ja det blir Sent på gutta :-oPå vei hjem nå, gadd ikje overnatte
Men er nok ikke hjemme før kl 22-23![]()
Vår pizza blir ofte litt kjedelig, for gutta skal absolutt ha pølsepizzaLager andre varianter også med mer stæsj og tynnere bunn, men denne er best til helgekos synes jeg![]()
Klarer jo ikke stoppe![]()
Hahahah, han mannen din altsåHadde ikke tidmannen hater å stoppe vet du
Han ble grinete hver gang jeg måtte tisse![]()
Hva slenger dere i når dere skal lage guacamole?![]()
5 år er jo flott alder detSå bra da! Flere som mener eldste ikke kommer til å huske turen til DisneyWorld når hun var 5 år, men hun hadde d fantastisk når hun var der, så d var såååå verdt d!
Jeg er på småbarn. Vi har bare hatt småbarn i ett år nå, så vært et spennende år.Nå er jeg med de yngste. Du da? Skal være med den samme gruppa til neste år.
Vår pizza blir ofte litt kjedelig, for gutta skal absolutt ha pølsepizza*lei*
Hehe, hver sin smak.Rømme er jo godt, men kan ikke spise den som grøt akkurat.
![]()
Haha, ja det hadde du velSå den ikke!!
Hadde vel nesa nedi mobilen tipper jeg![]()
Kattungene er navnløsemå diskutere med ungene!
Nei og nei :-(Sliten nå..
Tatt meg av unger og gjort husarbeid i hele dag.
Og så klart, mens jeg har jobbet nede, har det blitt bombet oppe.
Lurer på hvordan jeg skal få det i stand til besøk i morgen![]()
Nei, fy![]()