Skravletråd Juli.

Tenker som så at det er jo faktisk en positiv smerte, så da kan det vel ikke bli sååå ille;)

Nr 4 ja. Blir livlig hos dere da;) hvor gamle er de du har da?
Kunne egentlig tenkt meg 4 selv, men samboer vil nok ikke ha fler enn to. Og siden vi er over 30 så blir det nok med det med mindre det blir tvillinger på neste:p hehe
Jo, sååååååå ille kan det bli, men trøst deg med det at når ungen er ute, så er riene over. Kun ei "ri" når morkaka kommer. Du slipper nok ganke godt unna etterrier siden det er nr1, det blir bare verre og verre jo fler du får.... 10, 5 og 3 år. Grugleder meg til neste kommer.... Du har ikke noe tegn til at riene er i gang? På alle mine har det startet med diare, sprunget maaaange ganger på do før riene setter inn.....

Joda, er jo den nye ikeaen vår her oppe :-D

Høres ikke så veldig spennende ut:p hehe

Vært på Ikea en gang i mitt liv som jeg har kjøpt noe. Og en annen gang prøvde jeg bare å finne veien ut:p haha

Taco frister veldig, må jeg si. Det får bli når vi kommer hjem.
Nå har jeg satt pizzadeig til heving :D Hadde heldigvis alle ingredienser til pizza i hus :)

Jo, sååååååå ille kan det bli, men trøst deg med det at når ungen er ute, så er riene over. Kun ei "ri" når morkaka kommer. Du slipper nok ganke godt unna etterrier siden det er nr1, det blir bare verre og verre jo fler du får.... 10, 5 og 3 år. Grugleder meg til neste kommer.... Du har ikke noe tegn til at riene er i gang? På alle mine har det startet med diare, sprunget maaaange ganger på do før riene setter inn.....

Joda, men jeg tenker mer at det hjelper mye med en positiv innstilling uansett hvor vondt det måtte gjøre;)
Har hatt mye smerter oppgjennom, så er nysgjerrig på hvordan dette blir i forhold nå som jeg vet gva de kommer av:)

Har litt småmurringer og er litt sliten i korsryggen, men ikke så mye mer enn det. Vært litt løsere i magen og, men ikke vært på do mer enn en gang om dagen så ikke noe voldsomt.

Her ble det taco i går. Også satt jeg meg ned å begynte å fylle lompa mi før jeg innså at jeg hadde glemt ost:eek: haha
DET er krise!! Ost må man ha..og rømme..masse, masse rømme! ;)

Joda, men jeg tenker mer at det hjelper mye med en positiv innstilling uansett hvor vondt det måtte gjøre;)
Har hatt mye smerter oppgjennom, så er nysgjerrig på hvordan dette blir i forhold nå som jeg vet gva de kommer av:)

Har litt småmurringer og er litt sliten i korsryggen, men ikke så mye mer enn det. Vært litt løsere i magen og, men ikke vært på do mer enn en gang om dagen så ikke noe voldsomt.
Ja visst er det bra med positiv innstilling, og det må du ha. Det har jeg også, selv når jeg hvet hva jeg går til... Og gjør det jo gang på gang, så smertene er utholdelige.:) Får håpe det snart begynner for fullt hos deg.

Nei ikke jeg heller. Prøvet oss 3 år i Stavanger når vi tok utdannelse, men var hjemme stort sett hver helg. Kunne aldri bodd i en by fant jeg ut....
Testet litt byer jeg også i forbindelse med utdanning, men vender alltid hjem;)

Back
Topp