isbjørn
Elsker forumet
mange dager til termin?Jobber egentlig som møbeltapetserer
Nå for tida, bedriver jeg bare tiden med å vente på fødselhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mange dager til termin?Jobber egentlig som møbeltapetserer
Nå for tida, bedriver jeg bare tiden med å vente på fødselhehe
Nei er vel for foreldrenes skyldDet er passe aldre det
Ser ikke noe poeng i å dra med seg baby..er jo mest for foreldrene da tenker jeg. Reiser heller på hytta da![]()
Sov godtNei..da får man vel sove litt igjen da? Snakkes senere![]()
mange dager til termin?
Skal si, da nærmer det seg virkelig. Tanker rundt fødselen? Har du født før?Termin i morra, så begynner å bli ganske lei nåhehe
Skal si, da nærmer det seg virkelig. Tanker rundt fødselen? Har du født før?
Jeg er gravidHvem er gravid her?
Vi skal til StrømstadHvor I Sverige? Kan ikke øst og vest og sånnhaha
Nr 1 er veldig spesiell, siden en ikke har prøvd det før, så bare å glede seg. Ja jeg venter nr 4 i januar. Ja smerter blir det, men det er virkelig vært det. Ikke så mye annet å gjøre enn å ta det som det kommerDette blir første, så er ganske spent. Hehe
Veldig nysgjerrig på smertene osv egentlig og gleder meg til opplevelsen. Ellers har jeg vel ikke så mange andre tanker enn å ta det som det kommer
Har du barn eller? Gravid?![]()
Nr 1 er veldig spesiell, siden en ikke har prøvd det før, så bare å glede seg. Ja jeg venter nr 4 i januar. Ja smerter blir det, men det er virkelig vært det. Ikke så mye annet å gjøre enn å ta det som det kommer.
Sier du nei til grillmat?![]()
Nei er vel for foreldrenes skylden baby har vel ikke så stor glede av det..
Her er det kraftige skurer med sol innimellomGod morgen. Håper det klarner hos deg daher blåser det masse men ikke mange skyer heldigvis
aHHH,skjønnerSkal ikke ut å reise, bare vært ombord og tatt en kopp kaffe mens den lå til kaiMen kunne og tenkt meg en rundreise med hurtigruta! Se vestlandet og Nord-Norge fra kysten, det må jo være helt fantastisk! Men er jo svindyrt da!
aHHH,skjønner![]()
JA, Hørt det skal være dyrt. Og gjerne ikke noe for små? Får være når jeg blir gammal![]()
Gratulerer! Jeg er 7+2Jeg7 uker ca
![]()