Skravletråd Juli.

Skal si, da nærmer det seg virkelig. Tanker rundt fødselen? Har du født før?

Dette blir første, så er ganske spent. Hehe
Veldig nysgjerrig på smertene osv egentlig og gleder meg til opplevelsen. Ellers har jeg vel ikke så mange andre tanker enn å ta det som det kommer;)

Har du barn eller? Gravid? :)

Dette blir første, så er ganske spent. Hehe
Veldig nysgjerrig på smertene osv egentlig og gleder meg til opplevelsen. Ellers har jeg vel ikke så mange andre tanker enn å ta det som det kommer;)

Har du barn eller? Gravid? :)
Nr 1 er veldig spesiell, siden en ikke har prøvd det før, så bare å glede seg. Ja jeg venter nr 4 i januar. Ja smerter blir det, men det er virkelig vært det. Ikke så mye annet å gjøre enn å ta det som det kommer;).

Nr 1 er veldig spesiell, siden en ikke har prøvd det før, så bare å glede seg. Ja jeg venter nr 4 i januar. Ja smerter blir det, men det er virkelig vært det. Ikke så mye annet å gjøre enn å ta det som det kommer;).

Tenker som så at det er jo faktisk en positiv smerte, så da kan det vel ikke bli sååå ille;)

Nr 4 ja. Blir livlig hos dere da;) hvor gamle er de du har da?
Kunne egentlig tenkt meg 4 selv, men samboer vil nok ikke ha fler enn to. Og siden vi er over 30 så blir det nok med det med mindre det blir tvillinger på neste:p hehe

Skulle ikke gått an å være så trøtt på denne tiden av døgnet:o
Og tida går jo så sinnsykt tregt i dag...

Skal ikke ut å reise, bare vært ombord og tatt en kopp kaffe mens den lå til kai:) Men kunne og tenkt meg en rundreise med hurtigruta! Se vestlandet og Nord-Norge fra kysten, det må jo være helt fantastisk! Men er jo svindyrt da!
aHHH,skjønner;)
JA, Hørt det skal være dyrt. Og gjerne ikke noe for små? Får være når jeg blir gammal:P

Back
Topp