Skravletråd Juli.

Ja, noe så ekkelt. Hun er egentlig en utekatt, og pleier nesten aldri være inne. Så fikk hun kattunger og gjemte dem ute. Da vi fant dem var de jo ikke vant til mennesker, så vi måtte ta dem inn slik at vi kan få de tamme til de skal gis bort. Jeg er gravid, så ikke kjekt med kattedrit!
Huff, nei kattedritt er ikke kult som gravid:(

Ok, da har du vært hjemme en stund.... Ja virker som om dere er en gjeng som har blitt godt kjent. Jeg får bare skravle i vei, så får vel jeg også litt trening etterhvert og litt kjennskap til dere;)

Alltid hyggelig med flere skravlere:D
Hva bedriver du tiden med til vanlig da?:)

Forstår ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her inne hver dag..... Jeg er jo ganske ny her, og får knapt til 20-30 innlegg hver dag. Går dere på jobb til vanlig? Rekner med mange har ferie nå.....
Hehe...jada, jobber 100% til vanlig:P
Hjelper på å henge her i disse skravletrådene;)

Ok, da har du vært hjemme en stund.... Ja virker som om dere er en gjeng som har blitt godt kjent. Jeg får bare skravle i vei, så får vel jeg også litt trening etterhvert og litt kjennskap til dere;)
Veldig koselig med flere som vil skravle:D
Hvor bor du?

Husker jeg følte meg skikkelig klar for å få han ut mot slutten. Jordmor mente jeg ville føde før termin...jeg gikk 6 dager over :p

Her har ingen forventet noe heldigvis, bortsett fra at det er vanlig å gå over. Og siden jeg er født 11 dager over og samboer 14 dager over så forventer jeg ikke å føde noe tidligere.
Men skal innrømme at jeg håpet det skjer noe nå, for det kjennes ut som jeg har gått gravid en evighet fra jeg fant ut første gang i juni i fjor:p

Back
Topp