Jepp! L-A gjorde jo også det... Men han var mer en sprut gulper. Her er det sånn små hele tiden, men nok til at hun blir våt.God morgen
Gulper hun mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! L-A gjorde jo også det... Men han var mer en sprut gulper. Her er det sånn små hele tiden, men nok til at hun blir våt.God morgen
Gulper hun mye?
Hun er akkurat 1 mndGod morgen! Det hørtes slitsomt ut!! Hvor gammel er jenta/gutten din?
![]()
Huff, nei kattedritt er ikke kult som gravidJa, noe så ekkelt. Hun er egentlig en utekatt, og pleier nesten aldri være inne. Så fikk hun kattunger og gjemte dem ute. Da vi fant dem var de jo ikke vant til mennesker, så vi måtte ta dem inn slik at vi kan få de tamme til de skal gis bort. Jeg er gravid, så ikke kjekt med kattedrit!
De aller fleste har fått eller får snartHvem er gravid her?
Ok, da har du vært hjemme en stund.... Ja virker som om dere er en gjeng som har blitt godt kjent. Jeg får bare skravle i vei, så får vel jeg også litt trening etterhvert og litt kjennskap til dere![]()
Hehe...jada, jobber 100% til vanligForstår ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her inne hver dag..... Jeg er jo ganske ny her, og får knapt til 20-30 innlegg hver dag. Går dere på jobb til vanlig? Rekner med mange har ferie nå.....
Veldig koselig med flere som vil skravleOk, da har du vært hjemme en stund.... Ja virker som om dere er en gjeng som har blitt godt kjent. Jeg får bare skravle i vei, så får vel jeg også litt trening etterhvert og litt kjennskap til dere![]()
Hvem er gravid her?
Planer for dagen ?jeg er hos mamma en tur også skal jeg i bursdag senere
Så kjedeligJepp! L-A gjorde jo også det... Men han var mer en sprut gulper. Her er det sånn små hele tiden, men nok til at hun blir våt.
Ikke jegHvem er gravid her?
Vi sov igjen fra 8-10. Så nå er alt braJa, selvsagt... Hvordan går det med dere nå da?
Vi er på vei til Lillehammer for å hente guttaPlaner for dagen ?jeg er hos mamma en tur også skal jeg i bursdag senere
Ikke lenge igjen nå daJeg er fortsatt gravidhehe
Lite planer her egentlig. Har vasket kjøkkenet og gangen og ligger på sofaen og hører på vinden.
Tar ting som det kommer
Hvem har bursdag?
Har du tre?Ikke jegingen planer heller!
Husker jeg følte meg skikkelig klar for å få han ut mot slutten. Jordmor mente jeg ville føde før termin...jeg gikk 6 dager overHeldigvis ikkebabytime
![]()
Husker jeg følte meg skikkelig klar for å få han ut mot slutten. Jordmor mente jeg ville føde før termin...jeg gikk 6 dager over![]()