Skravletråd Juli.

God morgen, Sara:D
Oppdatering er viktig skal man henge med;)
For deg som skal ha så mange, er det vel et must.

Jeg burde sikkert for å komme meg ajour, men tar det som det kommer

Jeg faller i det minste ikke lenger bak, det er like over 200 til jeg er ajour hver morgen.

Må ikke glemme at vi skal kose oss her inne også:D ikke bare jage innlegg;)
Ja, jeg bare koser meg og ser om det er vits i å sette inn et ekstra gir siste uken eller ei

God morgen:D
Har katten gjort fra seg inne???
Ja, noe så ekkelt. Hun er egentlig en utekatt, og pleier nesten aldri være inne. Så fikk hun kattunger og gjemte dem ute. Da vi fant dem var de jo ikke vant til mennesker, så vi måtte ta dem inn slik at vi kan få de tamme til de skal gis bort. Jeg er gravid, så ikke kjekt med kattedrit!

Forstår ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her inne hver dag..... Jeg er jo ganske ny her, og får knapt til 20-30 innlegg hver dag. Går dere på jobb til vanlig? Rekner med mange har ferie nå.....

Forstår ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her inne hver dag..... Jeg er jo ganske ny her, og får knapt til 20-30 innlegg hver dag. Går dere på jobb til vanlig? Rekner med mange har ferie nå.....
Jeg har permisjon, og har vært sykemeldt/gått på svangerskapspenger siden september:p hehe
Men innleggene kommer fort når man får litt trening og hyggelige folk å skravle med;)

Jeg har permisjon, og har vært sykemeldt/gått på svangerskapspenger siden september:p hehe
Men innleggene kommer fort når man får litt trening og hyggelige folk å skravle med;)
Ok, da har du vært hjemme en stund.... Ja virker som om dere er en gjeng som har blitt godt kjent. Jeg får bare skravle i vei, så får vel jeg også litt trening etterhvert og litt kjennskap til dere;)

Back
Topp