Haha...det er vel action nok for ei høygravid jenteIngen action inatt heller, nei
Utenom lyn, torden, regn og festende naboer...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...det er vel action nok for ei høygravid jenteIngen action inatt heller, nei
Utenom lyn, torden, regn og festende naboer...![]()
For deg som skal ha så mange, er det vel et must.God morgen, Sara
Oppdatering er viktig skal man henge med![]()
Bra med action det.
Men ikke den typen du ønsker deg
Må ikke glemme at vi skal kose oss her inne ogsåFor deg som skal ha så mange, er det vel et must.
Jeg burde sikkert for å komme meg ajour, men tar det som det kommer
Da holder du jo jevn fartJeg faller i det minste ikke lenger bak, det er like over 200 til jeg er ajour hver morgen.
Det tror jeg påNei, det var heller mer av den irriterende typen action det![]()
Ja, jeg bare koser meg og ser om det er vits i å sette inn et ekstra gir siste uken eller eiMå ikke glemme at vi skal kose oss her inne ogsåikke bare jage innlegg
![]()
Ja, det gjør jeg.Da holder du jo jevn fartdet er bra!
OkDet har vi ingen planer på, vi skal stoppe en del undervegs![]()
Ja, jeg bare koser meg og ser om det er vits i å sette inn et ekstra gir siste uken eller ei
Ta det som det kommerJa, jeg bare koser meg og ser om det er vits i å sette inn et ekstra gir siste uken eller ei
Ja, noe så ekkelt. Hun er egentlig en utekatt, og pleier nesten aldri være inne. Så fikk hun kattunger og gjemte dem ute. Da vi fant dem var de jo ikke vant til mennesker, så vi måtte ta dem inn slik at vi kan få de tamme til de skal gis bort. Jeg er gravid, så ikke kjekt med kattedrit!God morgen
Har katten gjort fra seg inne???
Tusen takkGod tur![]()
Hehe.. Hadde vert fint detDet gjør du sikkertflink du er!
Så bra!Jeg faller i det minste ikke lenger bak, det er like over 200 til jeg er ajour hver morgen.
Jeg har permisjon, og har vært sykemeldt/gått på svangerskapspenger siden septemberForstår ikke hvordan dere får tid til å skrive så mye her inne hver dag..... Jeg er jo ganske ny her, og får knapt til 20-30 innlegg hver dag. Går dere på jobb til vanlig? Rekner med mange har ferie nå.....
Ok, da har du vært hjemme en stund.... Ja virker som om dere er en gjeng som har blitt godt kjent. Jeg får bare skravle i vei, så får vel jeg også litt trening etterhvert og litt kjennskap til dereJeg har permisjon, og har vært sykemeldt/gått på svangerskapspenger siden septemberhehe
Men innleggene kommer fort når man får litt trening og hyggelige folk å skravle med![]()