Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva har du shoppa?Ble ikke så mye husarbeid som planlagt. Shopping isteden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du shoppa?Ble ikke så mye husarbeid som planlagt. Shopping isteden
Myyyye morsommereBle ikke så mye husarbeid som planlagt. Shopping isteden
Flinke duHar ihvertfall fått vasket stua i dag, så nå må vi være flinke til å holde det pent fremover
Samboer er på service greier i oslo og kommer ikke hjem på en stund, så lurer på om jeg skal legge meg på sofaen litt og slappe av![]()
Hehe....jeppHaha, bare litt?![]()
Flinke du
Sofa høres lurt ut..
Hehe....jepp![]()
HeiheiGår det bra her?
Gjør påi dag?![]()
Haha.. 1500 frem til lørdag?Stemmer det. Kan bli litt vanskelig da ja. Får skravle masse frem til lørdag da så kanskje det går allikevel![]()
Jepp, ferie i 3 uker fremoverNei det kan du jo ikke
Borte resten av juli?
Haha.. 1500 frem til lørdag?Da burde jeg fått medalje
![]()
Hehe.. Med tanke på at jeg ikke er heeelt ferdig å pakke, og bilen må vaskes og støvsuges før vi drar, så tror jeg ikke jeg skal satse på detSkal vel godt gjøres ja, men ikke umulighehe
Men da får du kanskje ikke gjort så mye annet frem til det da![]()
Flink daGod ettermiddag
I dag har jeg ryddet og vasket stua mi. Neste prosjekt er badet, men først skal jeg slappe av litt på sofaen tenkte jeg
Du da?
Bittelitt føding ja, slikt kan jo skje...Hun føder sikkert litt![]()
Får ta det igjen i august daHehe.. Med tanke på at jeg ikke er heeelt ferdig å pakke, og bilen må vaskes og støvsuges før vi drar, så tror jeg ikke jeg skal satse på det![]()
Her går det bra!HeiheiGår det bra her?
Gjør påi dag?![]()
la oss da håpe det, jaHåper jo hun føder hele babyen evnt da og ikke bare litt av den![]()
![]()
Flink da![]()
Hatt besøk til frokost. Vært på fløyen.
Guttungen sover hos farmoren i natt så nå er det avslapping og kos på meg og mannen i kveld![]()
Er på ferie første uken i august, og begynner på jobb igjen etter det,så blir nok mye mindre bv på meg fremoverFår ta det igjen i august da![]()
Kose deg/dere i besøk daHer går det bra!Skal snart besøke svigers
Du da?
Tusen takk, det skal vi!Kose deg/dere i besøk da![]()
Akkurat nå bare avslapping. Hatt besøk og vært på fløyen før i dag.