Skravletråd Juli.

Har ihvertfall fått vasket stua i dag, så nå må vi være flinke til å holde det pent fremover:)
Samboer er på service greier i oslo og kommer ikke hjem på en stund, så lurer på om jeg skal legge meg på sofaen litt og slappe av:)
Flinke du:D
Sofa høres lurt ut..

Heihei:D Går det bra her?
Gjør påi dag?:)

God ettermiddag:)
I dag har jeg ryddet og vasket stua mi. Neste prosjekt er badet, men først skal jeg slappe av litt på sofaen tenkte jeg:D

Du da?

Stemmer det. Kan bli litt vanskelig da ja. Får skravle masse frem til lørdag da så kanskje det går allikevel;)
Haha.. 1500 frem til lørdag?;) Da burde jeg fått medalje:p

Haha.. 1500 frem til lørdag?;) Da burde jeg fått medalje:p

Skal vel godt gjøres ja, men ikke umulig:p hehe
Men da får du kanskje ikke gjort så mye annet frem til det da;)

Skal vel godt gjøres ja, men ikke umulig:p hehe
Men da får du kanskje ikke gjort så mye annet frem til det da;)
Hehe.. Med tanke på at jeg ikke er heeelt ferdig å pakke, og bilen må vaskes og støvsuges før vi drar, så tror jeg ikke jeg skal satse på det:p

God ettermiddag:)
I dag har jeg ryddet og vasket stua mi. Neste prosjekt er badet, men først skal jeg slappe av litt på sofaen tenkte jeg:D

Du da?
Flink da:)
Hatt besøk til frokost. Vært på fløyen.
Guttungen sover hos farmoren i natt så nå er det avslapping og kos på meg og mannen i kveld:D

Hehe.. Med tanke på at jeg ikke er heeelt ferdig å pakke, og bilen må vaskes og støvsuges før vi drar, så tror jeg ikke jeg skal satse på det:p
Får ta det igjen i august da;)

Flink da:)
Hatt besøk til frokost. Vært på fløyen.
Guttungen sover hos farmoren i natt så nå er det avslapping og kos på meg og mannen i kveld:D

Høres ut som en bra dag:) blir vel deilig å slappe av litt bare dere to og
Fint vær hos dere i dag da? :)

Får ta det igjen i august da;)
Er på ferie første uken i august, og begynner på jobb igjen etter det,så blir nok mye mindre bv på meg fremover;) Jobber som lærer, så kan ikke bare "stikke innom" i løpet av dagen heller.

Back
Topp