Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
et er det hos oss ogsåHar en del hyller i den serien fra før så har satt dem sammen tidligere...
Ligger i treningen.
Her i huset er det jeg som monterer Ikea..
Jeg sendte han ut med pappen...Her måtte han hjelpe til sist...men det var fordi magen var i veien![]()
Stakkars lille.Hvis jeg skal klare målet så kan dere ikke legge dereble stuck med magevondt jente
![]()
Hun fikk opp litt gulp og da ble det bra, sikkert pga vaksineStakkars lille.
Håper det hjelper snart
Det kan godt være den, jaHun fikk opp litt gulp og da ble det bra, sikkert pga vaksine
Jeg vil også ha bilVi har begynt å se på bil.. Ett år før vi egentlig tenkte å gjøre d..
Burde ha is i magen og vente til neste år. Åh! D er så vanskelig!!!
Vi er så trege at vi burde begynne å se nå siden vi trenge ny om en 3-5 årVi har begynt å se på bil.. Ett år før vi egentlig tenkte å gjøre d..
Burde ha is i magen og vente til neste år. Åh! D er så vanskelig!!!
Jeg sendte han ut med pappen...
Han spurte om han skulle hjelpeHaha, da fikk han ihvertfall gjort noe![]()
Han spurte om han skulle hjelpe![]()
Jeg syns det er veldig deilig å få ut pappen med det samme.Og det fikk han jo![]()
Jeg syns det er veldig deilig å få ut pappen med det samme.
Den har det med å bli liggende litt dersom det ikke gjøres
Jeg vil også ha bil
Vi er så trege at vi burde begynne å se nå siden vi trenge ny om en 3-5 år
Hvilken type ser dere på?
Den ser fin ut den, men jeg er av en eller annen grunn ikke så glad i Skoda...Har du ikke? Dere var vel én familiebil?
Skoda Superb![]()
Den ser fin ut den, men jeg er av en eller annen grunn ikke så glad i Skoda...
Tror det har noe med at det var en dritt bil på linje med Lada den gang jeg var liten
Nå er jeg eldre enn deg, og jeg tenker tilbake til jeg var en 10-12...Var på Skodafabrikken utenfor Praha da jeg var 18. d var tydelig at d ikke er noe Ladakvalitet allerede da.
Og de står seg greit i pris og er gode biler. Superben er også ganske lekker![]()
Jada vi har golfHar du ikke? Dere var vel én familiebil?
Skoda Superb![]()