Skravletråd Juli.

Nystekte vafler med bringebærsyltetøy og fløtemysost <3 eller sveler med det samme på!
Eller nystekt brød.

Det funker igrunn på det meste :D
En av dem om gangen, så er det helt fantastisk.

Min sønn kombinerer da, og kaller det "supervaffel".

Tåler du ingen sitrusfrukter?

Bringebærsyltetøy går under hvitost og det:p

Er vel kanskje noe, men er litt usikker på alle som er sitrus:p hehe
Men tåler ikke de typiske appelsin fruktene som jeg kaller dem:p hehe

Næh...gulost passer best med skinke. Syns ikke det har noe sammen med syltetøy å gjøre;)

God morgen.

Jeg ligger enda. Ungene ser ipad på sitt rom, og mannen sover. Han ble oppe litt lenger enn planlagt i går, vaskemaskina tok lenger tid enn den skulle, og vi måtte ha noen ting rene.
I dag drar vi på ferie.

Siden han kommer til å kjøre mye av veien skal han få sove ut.

Vi stesser ikke, og drar når vi drar.

Frokost. Pakke ferdig, og få på takboks og fylle bilen. Vanne blomster og gå ut med boss og kompost. Tømme kjøleskapet for det som ikke er spiselig når vi kommer tilbake, fryse det som kan fryses, kaste resten.
Spise lunsj før vi er kommet så langt, og trolig handle.

Jada, vekta viser 7kg opp:)

Ja, fyller i okt. Så da blir det full fest:D

Fin oppgang det da:)

Tiden har gått fort når jeg ser det den veien:o syns nettopp du sa han var et år:p hehe
Men jeg syns min egen venting har gått syyykt sakte...

God morgen.

Jeg ligger enda. Ungene ser ipad på sitt rom, og mannen sover. Han ble oppe litt lenger enn planlagt i går, vaskemaskina tok lenger tid enn den skulle, og vi måtte ha noen ting rene.
I dag drar vi på ferie.

Frokost. Pakke ferdig, og få på takboks og fylle bilen. Vanne blomster og gå ut med boss og kompost. Tømme kjøleskapet for det som ikke er spiselig når vi kommer tilbake, fryse det som kan fryses, kaste resten.
Håper dere får en flott tur:D

God morgen.

I dag drar vi på ferie.

God tur:)

Fin oppgang det da:)

Tiden har gått fort når jeg ser det den veien:eek: syns nettopp du sa han var et år:p hehe
Men jeg syns min egen venting har gått syyykt sakte...

Jada, greit det. Blir spennende og se hvor det ender. Sist gikk jeg opp 16,5kg.

Hva har du gått opp?:)

God morgen.

I dag drar vi på ferie.

God tur:)

Håper dere får en flott tur:D
Det satser jeg på.

Selv om mannens plan om 12-13 dager kan bli litt lenge. Jeg har allerede vært sammen med svigermor nesten ei uke.

To uker med min eller hans mor i strekk er stort sett nok for meg.

Men det går vel helst bra

Jada, greit det. Blir spennende og se hvor det ender. Sist gikk jeg opp 16,5kg.

Hva har du gått opp?:)

Var vel 17 kg for en uke siden og fornøyd med det. Håper på å ikke miste mer enn halvparten igjen;)

Back
Topp