Skravletråd Juli.

Vekt.... Jeg er ned en kilo så langt. (ikke kastet opp en eneste gang)

Vekt.... Jeg er ned en kilo så langt. (ikke kastet opp en eneste gang)

Mange uker er du nå da?
Bra du ikke kaster opp da ihvertfall, så krysses alt her for at det fortsetter slik og at du ikke går ned mer:)

Mange uker er du nå da?
Bra du ikke kaster opp da ihvertfall, så krysses alt her for at det fortsetter slik og at du ikke går ned mer:)
15.

Jeg begynner bare ikke å gå oppover før ca 20.

Ettersom jeg pleier gå ned pga for lenge mellom måltidene når vi er på ferie god svigers, er det ikke veldig stor sannsynlighet for at jeg har gått opp nevneverdig når jeg veier meg når vi kommer hjem om to uker.

Jeg spiser for lite, nemlig. Jeg blir så fort mett og klarer ikke spise mer. Lite matlyst har jeg også. Vi får handle noe pålegg jeg liker, for svigermor har ofte lite jeg kan velge mellom som jeg liker. (men mye jeg ikke spiser da)

Vi farter frem og tilbake mellom henne og svigerfar, og det ender ofte med et måltid for lite.

God morgen!

Her regner det i dag ;-)

Vi voksne hadde planer om vitensenteret i dag, men storebror vil visst på lekeland :-P
Spørsmålet er bare om vi får med oss noen andre barn nå i ferietider.. Vi orker ikke å fly rundt sammen med ham iallefall :-P

God morgen!

Her regner det i dag ;-)

Vi voksne hadde planer om vitensenteret i dag, men storebror vil visst på lekeland :-P
Spørsmålet er bare om vi får med oss noen andre barn nå i ferietider.. Vi orker ikke å fly rundt sammen med ham iallefall :-P
God morgen.

La oss håpe dere finner noen han kan fly sammen med, det er absolutt greit for de voksne å slippe

God morgen!

Her regner det i dag ;-)

Vi voksne hadde planer om vitensenteret i dag, men storebror vil visst på lekeland :p
Spørsmålet er bare om vi får med oss noen andre barn nå i ferietider.. Vi orker ikke å fly rundt sammen med ham iallefall :p
Kan hende han finner noen å leke med der, mon gjør det om han ikke har med noen

God morgen.

La oss håpe dere finner noen han kan fly sammen med, det er absolutt greit for de voksne å slippe
Jepp, greit å slippe. Mye lettere å følge frøkna rundt ;-)

Kan hende han finner noen å leke med der, mon gjør det om han ikke har med noen
Nei han er ikke den typen som går bort og begynner å snakke med andre... Dessverre.... Ikke på sånne steder.

Neinei, gulost holder seg alene. Den har ikke noe sammen med syltetøy å gjøre:p
Også tåler jeg ikke appelsin;)
Gulost er godt med syltetøy.
Fungerer over sjokoladepålegg også.
Og skinke ja

Back
Topp