Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Kengubarnet sover fortsatt
Nei han sov vel kl 10Ble det sent i går?
Vekt.... Jeg er ned en kilo så langt. (ikke kastet opp en eneste gang)
Skulle ikke tro det var ferietid![]()
15.Mange uker er du nå da?
Bra du ikke kaster opp da ihvertfall, så krysses alt her for at det fortsetter slik og at du ikke går ned mer![]()
God morgen.God morgen!
Her regner det i dag ;-)
Vi voksne hadde planer om vitensenteret i dag, men storebror vil visst på lekeland![]()
Spørsmålet er bare om vi får med oss noen andre barn nå i ferietider.. Vi orker ikke å fly rundt sammen med ham iallefall![]()
Kan hende han finner noen å leke med der, mon gjør det om han ikke har med noenGod morgen!
Her regner det i dag ;-)
Vi voksne hadde planer om vitensenteret i dag, men storebror vil visst på lekeland
Spørsmålet er bare om vi får med oss noen andre barn nå i ferietider.. Vi orker ikke å fly rundt sammen med ham iallefall![]()
Jepp, greit å slippe. Mye lettere å følge frøkna rundt ;-)God morgen.
La oss håpe dere finner noen han kan fly sammen med, det er absolutt greit for de voksne å slippe
Nei han er ikke den typen som går bort og begynner å snakke med andre... Dessverre.... Ikke på sånne steder.Kan hende han finner noen å leke med der, mon gjør det om han ikke har med noen
Ok så dumt daJepp, greit å slippe. Mye lettere å følge frøkna rundt ;-)
Nei han er ikke den typen som går bort og begynner å snakke med andre... Dessverre.... Ikke på sånne steder.
Enig med han! Supervaffler!En av dem om gangen, så er det helt fantastisk.
Min sønn kombinerer da, og kaller det "supervaffel".
Passer med skinke ogEr vel kanskje noe, men er litt usikker på alle som er sitrushehe
Men tåler ikke de typiske appelsin fruktene som jeg kaller demhehe
Næh...gulost passer best med skinke. Syns ikke det har noe sammen med syltetøy å gjøre![]()
Gulost er godt med syltetøy.Neinei, gulost holder seg alene. Den har ikke noe sammen med syltetøy å gjøre
Også tåler jeg ikke appelsin![]()
Synes jeg laget bra supervaffel på søndag her.Enig med han! Supervaffler!
Ingen store planerÅh,herlig daPlaner for ferien da
?
Ååh...herligste vekkerklokkaDet stemmer det ble jegSom skrek mamma mamma
![]()
Ost over sjokoladepålegg??Gulost er godt med syltetøy.
Fungerer over sjokoladepålegg også.
Og skinke ja