Hehe...kanskje vente til du er full av energi og ikke tett neseHahasom formen er nå, er jeg bare glad til...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...kanskje vente til du er full av energi og ikke tett neseHahasom formen er nå, er jeg bare glad til...
Nei da.Er ikke farlig å passe babyer når de sover fra kl 2045-0815 uten en lyd?!
Ikke mat engang?!
Det er jo utrolig deiligNei da.
U sov kl 18:45-05:30 uten mat, det er ikke så mye kortere og jeg er ikke bekymret
Det var mine to første også.Det er jo utrolig deilig
Er ikke vant til sånt jeg
Mine gutter har vært utrolige på natta...
Hehe...kanskje vente til du er full av energi og ikke tett nese![]()
Herlig at sistemann (?) ble glad i å soveDet var mine to første også.
Har vært litt urolig for at U sover for lenge uten mat så var en del ekstra på helsestasjonen og veide han.
Han legger på seg som han skal så jeg bare smiler fornøyd og nyter det![]()
God morgen kjæreGod morgen![]()
Du behøver ikke sette ? etter sistemann for det er det helt sikkert..Herlig at sistemann (?) ble glad i å sove![]()
For å være helt ærlig så begynner jeg å bli vant med bare 3-5 timer med søvn, er ekstremt sjeldent jeg får mer...
Men har ikke allverden av energi på grunn av det
God formiddag
Vi skal gjøre mest mulig siden vi har barnefri!
Kos deg med malekosten![]()
Man vet jo aldriDu behøver ikke sette ? etter sistemann for det er det helt sikkert..
Jo det gjør jeg.Man vet jo aldri![]()
Næmmen, det var jo litt sent å begynne med oppkastKose dere med det dere finner på da
Koser meg så godt jeg kan. Har visst blitt kvalm i dag og går og småbrekker meghaha
Kasta opp for første gang i svangeskapet oå morgenen i daghaha
Haha, morro kommentarHva sier man når 3 åringen forteller deg at du er slem som pakker inn puppen fordi den er U sin?
HahaHva sier man når 3 åringen forteller deg at du er slem som pakker inn puppen fordi den er U sin?
Hva sier man når 3 åringen forteller deg at du er slem som pakker inn puppen fordi den er U sin?