Skravletråd Juli.

Ikke jeg heller, men min svigerfamilie har altså en annen døgnrytme enn meg, så "slippe å sitte oppe og vente på meg" betyr ikke det samme der som i mitt hode. Når jeg gjør meg klar for å legge meg, finner de frem kortstokken eller et spill (mannen og søstrene)
Får du til å sove når de holder på da?

Utslitt etter en lang dag, har jeg tenkt til å sove:D
God natt alle sammen;)

Men hvorfor må dere vente egentlig?
Noen må låse henne inn? (eller, være våken så lenge døra er ulåst, reelt sett) Og normal høflighet? Kan jo legge oss med åpen dør og be henne låse når hun kommer, men mannen venter. Det hadde jeg gjort om ikke han var her.

Hei på dere :-D

Vært en flott første feriedag!
Finn tak i det siste vi trengte til stua, og har kost oss ute i finværet :-D
Hadde håpa det holdt noen dager, men yr har visst ombestemt seg :-P

Men jeg har fått så sinnsykt vondt i ryggen, aner ikke hvorfor!
Tror jeg skal ned i kjelleren og finne meg en tennisball og plassere den under hofta som er vond og se om jeg får løst litt opp i triggerpunktene...

Hei på dere :-D

Vært en flott første feriedag!
Finn tak i det siste vi trengte til stua, og har kost oss ute i finværet :-D
Hadde håpa det holdt noen dager, men yr har visst ombestemt seg :p

Men jeg har fått så sinnsykt vondt i ryggen, aner ikke hvorfor!
Tror jeg skal ned i kjelleren og finne meg en tennisball og plassere den under hofta som er vond og se om jeg får løst litt opp i triggerpunktene...

Hurra for ferie :)
Men ikke for vondt i ryggen :( Ingen vits å kaste bort feriedager på slikt. Håper tennisballen gjør jobben da :)
Skal dere reise bort?

Vel, jeg legger meg nå.

Mannen sitter og spiller dataspill.
Vaskemaskina er ikke ferdig heller så han kan ikke legge seg enda uansett

Huff, jeg har akkurat satt på en maskin. Var bare nødt for at ikke flekkene skulle sette seg permanent. Men jeg kan bare ikke sitte oppe å vente på at den skal bli ferdig. Liker ikke å legge meg mens den går :(

Back
Topp