Skravletråd Juli.

De har jo virkelig det. Og siden jeg tross alt arbeider i Breivika (og har mitt barndomshjem der) så er jeg/vi jo ofte ikke SÅ langt unna. Dersom dette med melkefritt blir varig blir vi å handle der langt oftere, men egentlig er det en deilig butikk uansett. Om man da ikke bryr seg om sluttsummen på kassalappen...
Det er helt klart en av de dyreste butikkene, men en gang i blant for det gode utvalget er absolutt verdt det synes jeg :)

Ble egentlig seenes ganske godt ut...
1436644881010.jpg

Som hva da?:p hva går jeg glipp av:p

Når pålegget spenner fra "first price" til "jacobs utvalgte", så gir det et spenn i vareutvalget. Og det gjelder de fleste varegrupper.

Når de har en egen hylle i frysedisken for vegetar.
Og en i kjøledisken for melkefritt. (Her snakker jeg ikke en hylle som i en høyde, men hele høyden fra gulv til topp)
Lang reol med "fritt for", hvor det er allergimat, mye glutenfritt men også melk og egg.

Det er helt klart en av de dyreste butikkene, men en gang i blant for det gode utvalget er absolutt verdt det synes jeg :)

Ja, det er det. Til de spesielle anledningene i alle fall.

(og definitivt for å handle allergimat)

Kan nok stemme det :p hvis du vil se mer så bare legg meg til :p avslørt er jeg jo uansett. Bare ikke la resten av bv finne det ut :p hoho

Lover å ikke sladre om du gjør det samme;) hehe

Back
Topp