Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Pinnekjøtt er mye bedreRibbe er ikke godt
Det liker jeg også..litt for godtJeg liker å spise!!!lol
Du driver med da?
Der har jrg![]()
Ja!! BabykosKan vekke henne også vi![]()
God natt til degI dag ER mannen her altså, og uttalte nettopp da jeg spurte om han hadde hørt fra henne at jeg bare kan legge meg så skal han være oppe til hun kommer.
Det kommer jeg nok til å gjøre. Om ikke så veldig lenge.
I dag ER mannen her altså, og uttalte nettopp da jeg spurte om han hadde hørt fra henne at jeg bare kan legge meg så skal han være oppe til hun kommer.
Det kommer jeg nok til å gjøre. Om ikke så veldig lenge.
Kjekt i selskap da?God kveld. Akkurat kommet hjem fra 70 årslag. Mini ble så altfor trøtt så var bare å komme seg hjem. Gubben og eldste ble igjen, så da er vi alene i natt, digg![]()
Kommer hun nå? Trodde hun var kommet alleredeDøgnrytmen til svigermor passer bedre med dere natteskravlere enn meg altså!
"Jeg satser på å ikke komme så sent at dere må sitte oppe og vente på meg".
Vi har ikke hørt fra henne (type "sitter på fergeleiet og tar xx-ferga") enda. Mulig hun dukker opp uten forvarsel, men klokka er over halv 11. Det ER leggetid for meg (som dog har sittet oppe til ett sånn siden mannen ikke har vært her denne uka...)
Samme herDet liker jeg også..litt for godt![]()
Det går ann midt på dagen også det altsåJa!! Babykos![]()
Babykos fungerer hele døgnet det vel???Det går ann midt på dagen også det altså![]()
Jaa, vi gjør det. Men andre, V og hun derre kenguen får vente til dagtidBabykos fungerer hele døgnet det vel???![]()
Så braGod og mett nå![]()
Jaa, vi gjør det. Men andre, V og hun derre kenguen får vente til dagtid![]()
Jepp, blir gårdskatterGårdskatter?
Jeg vil også ha kattunger, kanskje vofsen hadde lært seg litt folkeskikkhehe
Høres veldig deilig ut
Håper det blir godvær da
Gikk ganske greit i kveld heldigvisHåper d hjelper litt ihvertfall.
Mhm. Kosemose babyJa!! Babykos![]()