Skravletråd Juli.

God kveld. Akkurat kommet hjem fra 70 årslag. Mini ble så altfor trøtt så var bare å komme seg hjem. Gubben og eldste ble igjen, så da er vi alene i natt, digg:)

Du driver med da?
Der har jrg:)

Ikke så mye nå, men har mala rekkverk, vaska hus utvendig og vært i bursdag i dag:)

Fått sove noe etter bussturen deres da? :)

I dag ER mannen her altså, og uttalte nettopp da jeg spurte om han hadde hørt fra henne at jeg bare kan legge meg så skal han være oppe til hun kommer.

Det kommer jeg nok til å gjøre. Om ikke så veldig lenge.
God natt til deg :)

I dag ER mannen her altså, og uttalte nettopp da jeg spurte om han hadde hørt fra henne at jeg bare kan legge meg så skal han være oppe til hun kommer.

Det kommer jeg nok til å gjøre. Om ikke så veldig lenge.

Da ville jeg hørt på mannen;)
Men hvorfor må dere være oppe til hun kommer da? Kan hun ikke bare låse seg inn selv?:)

God kveld. Akkurat kommet hjem fra 70 årslag. Mini ble så altfor trøtt så var bare å komme seg hjem. Gubben og eldste ble igjen, så da er vi alene i natt, digg:)
Kjekt i selskap da? :)

Døgnrytmen til svigermor passer bedre med dere natteskravlere enn meg altså!

"Jeg satser på å ikke komme så sent at dere må sitte oppe og vente på meg".

Vi har ikke hørt fra henne (type "sitter på fergeleiet og tar xx-ferga") enda. Mulig hun dukker opp uten forvarsel, men klokka er over halv 11. Det ER leggetid for meg (som dog har sittet oppe til ett sånn siden mannen ikke har vært her denne uka...)
Kommer hun nå? Trodde hun var kommet allerede:)

God og mett nå :)

Back
Topp