Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi jobber i Oslo begge to, men har bosatt oss utenfor av flere grunner.Så deilig at de har mulighet til å springe rundt
Av den grunn kommer jeg aldri til å bosette meg i Oslo sentrum![]()
Er veldig glad for at U gråter veldig liteHåper jeg ogsåer visst kolikk som fortsatt henger i..
Hurra for nettNÅ har jeg nettMen nå har jeg en hel del ting som må pakkes og gjøres klart til vi reiser i mårra, så blir ikke mye skravling uansett da. Fikk besøk idag, så henger langt etter skjema
![]()
Krysser fingre for enkel legging både hos deg og megHer har det bare vært korte lurer i hele dag, frøkna har vært veldig "flink" til å vekke han.
Nå har frøkna sluknet og blitt båret opp i sengen sin.
U er fryktelig trøtt, og jeg skal snart ned med han, håper han sovner fort..
Jepp, glad i solIdag og?![]()
![]()
Masse lykke til til deg også.Krysser fingre for enkel legging både hos deg og meg![]()
Skjønner dere godtVi jobber i Oslo begge to, men har bosatt oss utenfor av flere grunner.
Det er en av dem![]()
Ble det ikke noe søvn på dagen idag?Barnetv tid med kengubarnet, jeg er så trøtt at jeg snart sovner
Det må være deiligEr veldig glad for at U gråter veldig lite
Nå har vi bodd her vi bor i 1,5 år, og kjenner dette stedet vokser på meg.Skjønner dere godt![]()
Men det er helt greit å låne den en gang i blantDet må være deilig
Når Pernille gråter kjenner jeg det er flott at jeg er ferdig med barn![]()
Jo 3 timerBle det ikke noe søvn på dagen idag?![]()
Det går kanskje i løpet av kvelden nåVet det.
Det klarer du fint
Håper jeg ogsåer visst kolikk som fortsatt henger i..
Ble litt barnetv her også, men jentungen var vel tidlig oppe i dag. Så da måtte vi bare ta kveldenBarnetv tid med kengubarnet, jeg er så trøtt at jeg snart sovner