Ja, men ikke veldig skummelt. Mest spennendeVeldig spennende... Kan skje når som helst. Litt skummelt og da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men ikke veldig skummelt. Mest spennendeVeldig spennende... Kan skje når som helst. Litt skummelt og da![]()
Vil han det selv og?Han trenger ny jobb, ingen tvil om det
Huff, dere er tøffe som tar denne turen i buss :-D5 minutter igjen! !
Ja da har du nok å henge fingrene i ;-)God morgen ! Her er det bare og svinge seg rundt. I tillegg til å være alene mor til to sksl jeg bake kake focaccia og to salater til farfar sin bursdag i kveld.
Ja det er litt lite. Sov godtHjemme hos mamma å jeg har lagt meg. En time med søvn er litt lite
Haha, ja i forhold ;-)Hihi...Larvik er bare en liten dært![]()
Han vil ikke ha det slik som han har det.Vil han det selv og?
Har du kjørt buss hele natta???Pause på Kvam. Lite søvn..
God morgenGod morgen ! Her er det bare og svinge seg rundt. I tillegg til å være alene mor til to sksl jeg bake kake focaccia og to salater til farfar sin bursdag i kveld.
Det der høres jo ikke bra ut!Han vil ikke ha det slik som han har det.
Han ønsker seg en annen hverdag, og er ikke fremmed for tanken på å bytte, men har ikke overskudd til å søke. Han jobber så mye.
Også har han stadig håpet om at det skal bli bedre på sikt.
Eller så blir han sykemeldt,det vet han at han vil blir om han forteller legen hvordan han har det, det går uten tvil utover helsa, men det har han ingen planer om å gjøre. Jeg tvinger ham dog til en blodtrykksmåling, sånn 24 times, etter ferien. Vi regner med at det blir medisinert da, for det er for høyt, det vet vi.
Jeg liker ikke at han kombinerer høyt blodtrykk, litt ugunstig kolesterol og supermasse jobb, lite søvn og et kosthold som ikke ligner grisen. (har ikke spist siden lunsj, kommer hjem klokka 21. Kommer hjem godt ettet midtnatt, rakk ikke mer enn et par knekkebrød til lunsj, men spiste to snickers til middag, etc)
Sov godt og kos deg hos mammaHjemme hos mamma å jeg har lagt meg. En time med søvn er litt lite
Nei, det skjer jo i nattHehe! Ingenting enda ihvertfall![]()
Har ikke snakket med så mange ang dette irl. Blir uansett spennende å se hvordan jeg reagererJa, jeg har også hørt om noen som ikke viste forskjell. Men bare på nett, aldri truffet noen.
Må jo stille oppBra du har vært vikar
Drømt masse om baby her...
DET skjønner jeg godt. Fikk Kengubarnet sovet noe da??Hjemme hos mamma å jeg har lagt meg. En time med søvn er litt lite
Overhodet ikke bra altså!Han vil ikke ha det slik som han har det.
Han ønsker seg en annen hverdag, og er ikke fremmed for tanken på å bytte, men har ikke overskudd til å søke. Han jobber så mye.
Også har han stadig håpet om at det skal bli bedre på sikt.
Eller så blir han sykemeldt,det vet han at han vil blir om han forteller legen hvordan han har det, det går uten tvil utover helsa, men det har han ingen planer om å gjøre. Jeg tvinger ham dog til en blodtrykksmåling, sånn 24 times, etter ferien. Vi regner med at det blir medisinert da, for det er for høyt, det vet vi.
Jeg liker ikke at han kombinerer høyt blodtrykk, litt ugunstig kolesterol og supermasse jobb, lite søvn og et kosthold som ikke ligner grisen. (har ikke spist siden lunsj, kommer hjem klokka 21. Kommer hjem godt ettet midtnatt, rakk ikke mer enn et par knekkebrød til lunsj, men spiste to snickers til middag, etc)
Må jo stille opphehe
Drømte ikke noe her. Skjedde heller ikke noe:/
Håper på det. Han vet jo selv, men fortrengerOverhodet ikke bra altså!
Godt du sender han til 24-timers måling etter ferien. Kanskje han får en oppvekker selv også?