Glade jeg er ferdig med det, og ikke skal gjøre det igjenUffda, høres ikke godt ut :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glade jeg er ferdig med det, og ikke skal gjøre det igjenUffda, høres ikke godt ut :/
Det er litt komisk da.
Alle sier at når det er rier og ikke kynnere så skjønner man det med en gang, og det satt jeg som tredje ganges og burde vite forskjellen og tar feil![]()
Jeg visste i alle fall forskjell på mine. Rier er vondt. Kynnere gir seg, rier er vonde og du får dem ikke til å slutte å komme av å legge deg nedpå eller bevege deg, mens kynnere du får av å gå gjerne gir seg om du setter deg ned og motsatt.Har ikke troa på at man vet forskjell. Nå har ikke jeg kjent noe annet til kynnerne enn at magen blir hard da, så får jeg vondt så ringer jeg sikkert uansett![]()
Ja, han har jo det, men arbeidsgiver har et lite personalvennlig miljø, og sjefen virker ikke.Hva er det han jobber med???
Han har vel krav på ferie sånn som alle andre han og :-o
Huff :-(Ja, han har jo det, men arbeidsgiver har et lite personalvennlig miljø, og sjefen virker ikke.
Joda, men alle er forskjellige. Har hørt flere si at de ikke skjønte det var rier osv, så det blir jo litt feil å si at "man vet når det er rier"Jeg visste i alle fall forskjell på mine. Rier er vondt. Kynnere gir seg, rier er vonde og du får dem ikke til å slutte å komme av å legge deg nedpå eller bevege deg, mens kynnere du får av å gå gjerne gir seg om du setter deg ned og motsatt.
Jeg får ikke "modningsrier i 48 timer" da. Jeg får rier. Og det kjenner jeg definitivt er noe annet enn kynnere
Jeg hadde dem jo ikke seng før ni daÅ så kjedelig.
Her sovna frøkna rundt 19.30, storebror en time senere tenker jeg.
Nei da var det jo ikke rart ;-)Jeg hadde dem jo ikke seng før ni da
Det gjør jeg nokVi får da håpe du klarer å legge på deg litt denne gangen også![]()
Ja, jeg har også hørt om noen som ikke viste forskjell. Men bare på nett, aldri truffet noen.Joda, men alle er forskjellige. Har hørt flere si at de ikke skjønte det var rier osv, så det blir jo litt feil å si at "man vet når det er rier"![]()
Han trenger ny jobb, ingen tvil om detHuff :-(
Men sjefen og arbeidsgiver da, de tar vel sikkert ferie de?
Vet ikke om jeg hadde orka å jobbe sånn jeg :-o
Ja. De kan ikke skryte av detPå bussen?
Mhm det blir detJoda, men alle er forskjellige. Har hørt flere si at de ikke skjønte det var rier osv, så det blir jo litt feil å si at "man vet når det er rier"![]()
Men det gjør de vel? haha.Ja. De kan ikke skryte av det
Det gjør deMen det gjør de vel? haha.
5 min til dere er fremme????5 minutter igjen! !
Hvorfor skulle du ikke klare det.
Dersom du klarer å sover deg gjennom de første svake riene er du heldig.
Dersom det blir alvor våkner du