Skravletråd Juli.

Nå tror jeg at det skal soves litt her og... Ble ikke så mye skravling idag, har vært for mye på farten. Kjennes at jeg ikke har slappa noe særlig av :eek:
Denne dagen har vært laaaaang :p
Du trenger å lade opp til i morgen kveld snuppe, så gå og legg deg du :P

Hehe! Har ikke hatt så kraftige kynnere enda da.. Men vet jo ikke hvordan det vil begynne heller..
Gå og legg deg og hvil ;-)

Jeg gikk med kynnere hele dagen jeg, og tenkte ikke noe mer over deg før vannet plutselig gikk kl 01 natta til menstermin.
Og så fort som det da gikk hadde jeg nok egentlig åpningsrier det jeg trodde var litt kraftige kynnere ;-)

Gå og legg deg og hvil ;-)

Jeg gikk med kynnere hele dagen jeg, og tenkte ikke noe mer over deg før vannet plutselig gikk kl 01 natta til menstermin.
Og så fort som det da gikk hadde jeg nok egentlig åpningsrier det jeg trodde var litt kraftige kynnere ;-)

Spørs om jeg klarer å sovne nå da :p
Neida, er ihvertfall trøtt nok, så det skal gå :)

Spørs om jeg klarer å sovne nå da :p
Neida, er ihvertfall trøtt nok, så det skal gå :)
Må nok bare prøve ;-)

Jeg hadde akkurat rukket å legge meg jeg, lå og leste i det jeg kjente det kneppet til i magen.
Reiste meg opp av senga og gikk på badet og der kom det gitt :-P

Jeg hadde ekstremt mye energi den dagen og kvelden, var ikke trøtt og sliten som jeg hadde pleid å være.

Nå tror jeg at det skal soves litt her og... Ble ikke så mye skravling idag, har vært for mye på farten. Kjennes at jeg ikke har slappa noe særlig av :o
Denne dagen har vært laaaaang :p
Har skravla litt for deg jeg;) hehe
Blir nok litt soving her og nå. Drømme litt om baby :D

Sov godt:)

Back
Topp