Du trenger å lade opp til i morgen kveld snuppe, så gå og legg deg duNå tror jeg at det skal soves litt her og... Ble ikke så mye skravling idag, har vært for mye på farten. Kjennes at jeg ikke har slappa noe særlig av
Denne dagen har vært laaaaang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du trenger å lade opp til i morgen kveld snuppe, så gå og legg deg duNå tror jeg at det skal soves litt her og... Ble ikke så mye skravling idag, har vært for mye på farten. Kjennes at jeg ikke har slappa noe særlig av
God natt, sov godtNei, nå får jeg finne senga. Jobben kaller i morgen tidlig.
God natt alle sammen!
Bare ikke gjør slik som meg.
Jeg satt her hele kvelden før vannet gikk og klagde over jeg hadde slike kraftige kynnere som utløste bekkenløsningen...
I ettertid tror jeg ikke det var kynnere gitt![]()
Du trenger å lade opp til i morgen kveld snuppe, så gå og legg deg du![]()
Jeg tipper i morgen kveldJeg venter i spenning![]()
Det er litt komisk da.Hehe! Har ikke hatt så kraftige kynnere enda da.. Men vet jo ikke hvordan det vil begynne heller..
Jeg tipper i morgen kveld
Gå og legg deg og hvil ;-)Hehe! Har ikke hatt så kraftige kynnere enda da.. Men vet jo ikke hvordan det vil begynne heller..
Det er litt komisk da.
Alle sier at når det er rier og ikke kynnere så skjønner man det med en gang, og det satt jeg som tredje ganges og burde vite forskjellen og tar feil![]()
Tror han ikke blir mer klar enn det han er nå før den brått er her, jegGubben håper på overtid, for da mener han at han er blitt mer klar..
Jeg håper mini kommer litt før, bare for å overraske hanmoahaha!
Gå og legg deg og hvil ;-)
Jeg gikk med kynnere hele dagen jeg, og tenkte ikke noe mer over deg før vannet plutselig gikk kl 01 natta til menstermin.
Og så fort som det da gikk hadde jeg nok egentlig åpningsrier det jeg trodde var litt kraftige kynnere ;-)
Jo det var de, men rier setter seg i korsryggen, og det er det samme stedet bekkenløsningen setter seg....Var de ikke vonde da?![]()
Tror han ikke blir mer klar enn det han er nå før den brått er her, jeg
Bedre å ringe en gang for myeBare ikke gjør slik som meg.
Jeg satt her hele kvelden før vannet gikk og klagde over jeg hadde slike kraftige kynnere som utløste bekkenløsningen...
I ettertid tror jeg ikke det var kynnere gitt![]()
Må nok bare prøve ;-)Spørs om jeg klarer å sovne nå da
Neida, er ihvertfall trøtt nok, så det skal gå![]()
Jo det var de, men rier setter seg i korsryggen, og det er det samme stedet bekkenløsningen setter seg....
Jeg hadde veldig vondt på slutten.
Er en grunn til at jeg gikk på krykker i 2,5 måneder
Hvorfor skulle du ikke klare det.Spørs om jeg klarer å sovne nå da
Neida, er ihvertfall trøtt nok, så det skal gå![]()
Har skravla litt for deg jegNå tror jeg at det skal soves litt her og... Ble ikke så mye skravling idag, har vært for mye på farten. Kjennes at jeg ikke har slappa noe særlig av
Ner det var tross alt over to uker til terminBedre å ringe en gang for mye![]()
Til sunnmøre første uken
ÅjaSkal det bli stille her nå?