Som enda ikke ha satt meg på plassOg jeg er den ordentlige Kokken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som enda ikke ha satt meg på plassOg jeg er den ordentlige Kokken![]()
Kjedelig at han må jobbe i ferien daFerie er ferie.
Sånn for noen av oss. Jeg har hatt i ei uke. Min mann kom hjem for en halvtime siden, og må jobbe litt til hjemmefra. Og jeg vet ikke om han skal jobbe noe de tre ukene han har ferie. Jeg bare regner med det.
Kjeksen ligger nå i fødebagenhehe
Og skal holdes laaangt unna samboer![]()
Åpenbart ikke.Vil ikke ungene sove?
Kjeksen ligger nå i fødebagenhehe
Den kommer når dere nærmer dere LarvikTakk takk :-D
Venter bare på sommeren :-D
Blir du så fort mett??Det er det.
Bare irriterende at jeg har magekapasitet til ei pølse i brød. Og ei halv uten brød bare fordi jeg ville så gjerne...
Frivillig tvang? Samvittighet. Også "du kan ta ferie når du vil bare du finner noen som kan gjøre jobben din" det han ikke kan få plassert bort...Kjedelig at han må jobbe i ferien da
Er han pålagt det eller gjør han det frivillig?
Hurra for ny fødekjeks!
Kanskje jeg må pakke ferdig min bag imorgenhar jo enda noen småting igjen..
Ja godt å slappe av litt før vi reiser noe sted synes jeg. Samboer har allerede hatt tre uker ferie da, så mulig han gjerne skulle dratt nå menDeilig å være hjemme i ferien og "få unna litt".
Vi skal en uke til Hellas fra tirsdagen, så noen dager hjemme, før vi tar en tur på hytta![]()
Har bare igjen toalettmappa her nå. Usikker på hva jeg skal ha med av bind osv da. Får jo på sykehuset og..
Nå etter at jeg ble gravid, ja. Jeg klarer bare halvparten av det jeg spiser til vanlig.Blir du så fort mett??![]()
Safarikjeks? Mariekjeks? Ritz?Kjeksen ligger nå i fødebagenhehe
Æsj...så kjiptFrivillig tvang? Samvittighet. Også "du kan ta ferie når du vil bare du finner noen som kan gjøre jobben din" det han ikke kan få plassert bort...
Trodde du jeg skulle si nei?Random quote
Så kjekt at du ville være vennen min![]()
![]()
![]()
Å så kjedelig.Åpenbart ikke.
Særlig yngste, eldste er klar på at han er trøtt, så han klager bare over at søsteren holder ham våken. Tror han sover nå. Hun gjør ikke.
Vi får da håpe du klarer å legge på deg litt denne gangen ogsåNå etter at jeg ble gravid, ja. Jeg klarer bare halvparten av det jeg spiser til vanlig.
Jeg kompenserer etter beste evne med å spise ofte, men har gått ned en kilo så langt.
Stresser ikke med det, vekta går oppover fra ca halvveis er min erfaring fra de første to, så den kommer sikkert fra skolestart i år også.
Hahaha, ja vi får se ;-)Den kommer når dere nærmer dere Larvik![]()
To her og. Tfk og emmaljunga edge duoNeiden ene er reise trille
Hva er det han jobber med???Frivillig tvang? Samvittighet. Også "du kan ta ferie når du vil bare du finner noen som kan gjøre jobben din" det han ikke kan få plassert bort...