Skravletråd Juli.

Ferie er ferie.

Sånn for noen av oss. Jeg har hatt i ei uke. Min mann kom hjem for en halvtime siden, og må jobbe litt til hjemmefra. Og jeg vet ikke om han skal jobbe noe de tre ukene han har ferie. Jeg bare regner med det.
Kjedelig at han må jobbe i ferien da:rolleyes:
Er han pålagt det eller gjør han det frivillig?

Kjedelig at han må jobbe i ferien da:rolleyes:
Er han pålagt det eller gjør han det frivillig?
Frivillig tvang? Samvittighet. Også "du kan ta ferie når du vil bare du finner noen som kan gjøre jobben din" det han ikke kan få plassert bort...

Hurra for ny fødekjeks! :D
Kanskje jeg må pakke ferdig min bag imorgen :o har jo enda noen småting igjen..

Har bare igjen toalettmappa her nå. Usikker på hva jeg skal ha med av bind osv da. Får jo på sykehuset og..

Deilig å være hjemme i ferien og "få unna litt".
Vi skal en uke til Hellas fra tirsdagen, så noen dager hjemme, før vi tar en tur på hytta:)
Ja godt å slappe av litt før vi reiser noe sted synes jeg. Samboer har allerede hatt tre uker ferie da, så mulig han gjerne skulle dratt nå men :-P
Dere tør å dra til Hellas da?

Har bare igjen toalettmappa her nå. Usikker på hva jeg skal ha med av bind osv da. Får jo på sykehuset og..

Har også toalettsakene igjen..og to bukser som jeg enda bruker. Har ikke så mange igjen som passer, haha :p har slengt oppi en pakke bind jeg..det får duge :p

Blir du så fort mett??:rolleyes:
Nå etter at jeg ble gravid, ja. Jeg klarer bare halvparten av det jeg spiser til vanlig.

Jeg kompenserer etter beste evne med å spise ofte, men har gått ned en kilo så langt.

Stresser ikke med det, vekta går oppover fra ca halvveis er min erfaring fra de første to, så den kommer sikkert fra skolestart i år også.

Nå etter at jeg ble gravid, ja. Jeg klarer bare halvparten av det jeg spiser til vanlig.

Jeg kompenserer etter beste evne med å spise ofte, men har gått ned en kilo så langt.

Stresser ikke med det, vekta går oppover fra ca halvveis er min erfaring fra de første to, så den kommer sikkert fra skolestart i år også.
Vi får da håpe du klarer å legge på deg litt denne gangen også:)

Back
Topp