9 dager igjen bare, så mini må gjerne komme nå![]()
Håper det blir fødsel på deg snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dager igjen bare, så mini må gjerne komme nå![]()
Tror du blir mamma i løpet av helgen, jeg9 dager igjen bare, så mini må gjerne komme nå![]()
Det var den helt sikkertHaha, ja var det jeg og tenkte.. Håper den bare var noe drit likevel![]()
Overraskende gitt....Gjorde nok det ja
Sover han i den hele natta?U ligger i kurven sin.
Er ikke sikker på om han sover enda, men gjør han ikke det så er det like før...
Må jo være flere enn juni på samme tid?Er faktisk ikke ille i det hele tatt..
Da får vi satse på at det har gått braDen fløy gjennom et gjerde, så jeg lot den være... Den virka så kvikk...
Ha ha du synes det jaOverraskende gitt....![]()
Ikke pakket ennå?Sier ikke neitakk, men har ikke helt troa...
Kanskje jeg skal pakke ferdig bagen sånn i tilfelle?![]()
Håper det blir fødsel på deg snart.![]()
Håper dere har rett...Tror du blir mamma i løpet av helgen, jeg
Så deilig. God ferieHei hei allesammen nå er eg på ferie øver 3000kkm fra Norge. Nyter værmen. Allt før varm vissa dagen.
Ikke mine klærIkke pakket ennå?
Så flink du erEndelig fikk jeg trent litt igjennå er det husvask og opprydding før jeg får besøk av min tante
![]()
Så skal jeg prøve meg på å gå tur i kveld![]()
Samboer stakk til en kompis for å grille, mens jeg ble igjen hjemme alene med vofsen minSkal dere kose dere ikveld siden det er fredag og greier?![]()
God turSunnmøre først, hytta ettepå
Samboer stakk til en kompis for å grille, mens jeg ble igjen hjemme alene med vofsen min![]()
Har gått en liten tur, så nå sitter vi i sofaen igjenHva skal du og hunden finne på da?![]()