Skravletråd Juli.

Greit å fordele oppgavene litt:D
Jeg har lagt minstemann...bare mellomste igjen:p
U ligger i kurven sin.
Er ikke sikker på om han sover enda, men gjør han ikke det så er det like før...

Huff:(
Hva gjorde du med den da da?

Jeg ringte veterinær for å høre hva de mente. De ville ha den inn for avliving, men jeg ble så i stuss. Den virka jo ikke halvdau. Siden det er 45 minutter til veterinæren, så sa jeg at jeg kunne avlive den selv, så jeg fant en stein. Men da jeg gikk bort til den igjen fløy den noen meter og gjennom et gjerde, så da lot jeg den være. Kan ikke være SÅ skada da? Uff, håper jeg gjorde rett...

Sånn som en motsetning til Musemor sin fredagsmat, her begynner vi snart å lage til mat.

Grillpølser og noe grillmør evt, i brød og evt lompe.

Jadda.

Mannen har ikke planer om å komme tidlig nok fra jobb til å delta, så det blir oss fire. Altså meg, ungene og svigermor.
Enkelt er ofte helt greit:)

Jeg ringte veterinær for å høre hva de mente. De ville ha den inn for avliving, men jeg ble så i stuss. Den virka jo ikke halvdau. Siden det er 45 minutter til veterinæren, så sa jeg at jeg kunne avlive den selv, så jeg fant en stein. Men da jeg gikk bort til den igjen fløy den noen meter og gjennom et gjerde, så da lot jeg den være. Kan ikke være SÅ skada da? Uff, håper jeg gjorde rett...

Kan jo hende den bare hadde fått seg en liten dult og blitt svimeslått. Får håpe den klarer seg da:)

Back
Topp