Huff...måtte du avlive den?Uff, fant en fugl i veien idag som tydeligvis var blitt påkjørt. :/ Den levde fremdeles, da...
Eller gjorde noen det for deg...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff...måtte du avlive den?Uff, fant en fugl i veien idag som tydeligvis var blitt påkjørt. :/ Den levde fremdeles, da...
Tenkte på det samme selvOm 25 innlegg er denne tråden 10.000 innlegg lang....
Så flinke vi er til å skravle![]()
U ligger i kurven sin.Greit å fordele oppgavene litt
Jeg har lagt minstemann...bare mellomste igjen![]()
Huff
Hva gjorde du med den da da?
Er faktisk ikke ille i det hele tatt..Tenkte på det samme selv
Ikke verst på 10 dager![]()
Enkelt er ofte helt greitSånn som en motsetning til Musemor sin fredagsmat, her begynner vi snart å lage til mat.
Grillpølser og noe grillmør evt, i brød og evt lompe.
Jadda.
Mannen har ikke planer om å komme tidlig nok fra jobb til å delta, så det blir oss fire. Altså meg, ungene og svigermor.
Er ikke det et tegn på at ting snart skjer ???Vet ikke, men han påstod det. Føler meg hoven overalt i dag:/
Oi, så spennende daSamboer kom nettopp hjemom og bemerket at jeg så annerledes og rar ut i trynet...håper ikke jeg må gå sånn i 3 uker til, men at det betyr at noe skjer snart
Huff...måtte du avlive den?
Eller gjorde noen det for deg...?
Jeg ringte veterinær for å høre hva de mente. De ville ha den inn for avliving, men jeg ble så i stuss. Den virka jo ikke halvdau. Siden det er 45 minutter til veterinæren, så sa jeg at jeg kunne avlive den selv, så jeg fant en stein. Men da jeg gikk bort til den igjen fløy den noen meter og gjennom et gjerde, så da lot jeg den være. Kan ikke være SÅ skada da? Uff, håper jeg gjorde rett...
Vet ikke, men han påstod det. Føler meg hoven overalt i dag:/
Kan jo hende den bare hadde fått seg en liten dult og blitt svimeslått. Får håpe den klarer seg da![]()
Er ikke det et tegn på at ting snart skjer ???
Kanskje du føder snartVet ikke, men han påstod det. Føler meg hoven overalt i dag:/
Dersom det er en vill fugl, og den er skadet er nesten det beste for den at du bare vrir nakken om på den...
Sier ikke neitakk, men har ikke helt troa...Du føder i natt! Haha.![]()
Om 25 innlegg er denne tråden 10.000 innlegg lang....
Så flinke vi er til å skravle![]()
Sier ikke neitakk, men har ikke helt troa...
Kanskje jeg skal pakke ferdig bagen sånn i tilfelle?![]()
9 dager igjen bare, så mini må gjerne komme nåGjør det.Hvor lenge til termin?