Skravletråd Juli.

Det hadde jo vært det beste :p men er ikke hast, vi får ihvertfall plass til vogn og barnesete i den vi har..
Men har egentlig hatt lyst på ny i over ett år :p
Spennende:) ja har dere plass nå er det jo ikke noe å stresse med, selv om det hadde vært gøy:)

Spennende:) ja har dere plass nå er det jo ikke noe å stresse med, selv om det hadde vært gøy:)

Har jo lyst på ny uansett... Men jeg har sett etter bil lenge nå uten å ha det travelt.. Sist kjøpte jeg for kjapt..og Har angra siden :p

Nå har jeg klart å redusere hvor mange innlegg jeg trenger om dagen for å nå 2000. For to dager siden trengte jeg 70 om dagen, ut mnd. Nå trenger jeg ca 55, men må vente på oppdatering før jeg vet mer konkret:) har bare regna ut fra sånn ca hvor mange innlegg jeg tror jeg har skrevet idag.

Se der ja! Moro å dyrke selv! :) skulle ønske jeg og hadde spnn hage:)
på sikt skal jeg få meg drivhus i hagen, sånn på den siden av huset hvor vi har ripsbuskene. Der skal jeg også ordne en liten grønnsakshage og muligens et frukttre etterhvert. Drømmen er i alle fall klar...

Nå har jeg klart å redusere hvor mange innlegg jeg trenger om dagen for å nå 2000. For to dager siden trengte jeg 70 om dagen, ut mnd. Nå trenger jeg ca 55, men må vente på oppdatering før jeg vet mer konkret:) har bare regna ut fra sånn ca hvor mange innlegg jeg tror jeg har skrevet idag.
Ikke dårlig det da. Det skal du klare fint:)

Så bra :) det er jo en vesentlig forbedring.

Du har vært effektiv da!

Jeg trengte vel sånn 68 i går tror jeg, og i dag vet jeg ikke enda, jeg skravler nå bare ivei for å prøve å få det med igjen på de 64 som er dagssnittet i utgangspunktet (ja, jeg dropper alle desimaler)

Men er vel... 30-40 fra å være ajour i dag.

Du har vært effektiv da!

Jeg trengte vel sånn 68 i går tror jeg, og i dag vet jeg ikke enda, jeg skravler nå bare ivei for å prøve å få det med igjen på de 64 som er dagssnittet i utgangspunktet (ja, jeg dropper alle desimaler)

Men er vel... 30-40 fra å være ajour i dag.
Ja har blitt litt faktisk:) greier du dagens da?

Back
Topp