Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig viktigellers kan du bare glemme at jeg spiser.
SpennendeDet hadde jo vært det bestemen er ikke hast, vi får ihvertfall plass til vogn og barnesete i den vi har..
Men har egentlig hatt lyst på ny i over ett år![]()
Godt å høreHehe! Bruker veldig mye saus her og..
Spennendeja har dere plass nå er det jo ikke noe å stresse med, selv om det hadde vært gøy
![]()
Her kom gubben akkurat hjem med en Luna.Sitter og har lyst på noe godt, men aner ikke hva.
Noe så irriterende
Godt å høreellers blir det tørt..
Kan ikke være sunn heeeeele tidenDet blir det! Selv om saus ikke er det sunneste..
på sikt skal jeg få meg drivhus i hagen, sånn på den siden av huset hvor vi har ripsbuskene. Der skal jeg også ordne en liten grønnsakshage og muligens et frukttre etterhvert. Drømmen er i alle fall klar...Se der ja! Moro å dyrke selv!skulle ønske jeg og hadde spnn hage
![]()
Ikke dårlig det da. Det skal du klare fintNå har jeg klart å redusere hvor mange innlegg jeg trenger om dagen for å nå 2000. For to dager siden trengte jeg 70 om dagen, ut mnd. Nå trenger jeg ca 55, men må vente på oppdatering før jeg vet mer konkrethar bare regna ut fra sånn ca hvor mange innlegg jeg tror jeg har skrevet idag.
Så braNå har jeg klart å redusere hvor mange innlegg jeg trenger om dagen for å nå 2000. For to dager siden trengte jeg 70 om dagen, ut mnd. Nå trenger jeg ca 55, men må vente på oppdatering før jeg vet mer konkrethar bare regna ut fra sånn ca hvor mange innlegg jeg tror jeg har skrevet idag.
Skal se litt mer på det i morgen, orker ikke nettshoppe i kveldHar du kjøpt?de var jo lystige
Nå har jeg klart å redusere hvor mange innlegg jeg trenger om dagen for å nå 2000. For to dager siden trengte jeg 70 om dagen, ut mnd. Nå trenger jeg ca 55, men må vente på oppdatering før jeg vet mer konkrethar bare regna ut fra sånn ca hvor mange innlegg jeg tror jeg har skrevet idag.
Det er det absoluttSå bradet er jo en vesentlig forbedring.
Yes noe såntMangler bare siste touchen?
Det skaø jeg nok klare ja!Ikke dårlig det da. Det skal du klare fint![]()
Eldste var heller ikke så ille, frøkna er verreEldste kom aldri dit han heldigvis. MEN etter å ha blitt kjent med mini nå i 7 mnd regner jeg med å få igjen med renter med han![]()
Natta og sov godtNå skal det leses litt før søvnen kommer...
Snakkes imorgengod natt!
Ja har blitt litt faktiskDu har vært effektiv da!
Jeg trengte vel sånn 68 i går tror jeg, og i dag vet jeg ikke enda, jeg skravler nå bare ivei for å prøve å få det med igjen på de 64 som er dagssnittet i utgangspunktet (ja, jeg dropper alle desimaler)
Men er vel... 30-40 fra å være ajour i dag.