Men ofte er det lettere når man vet man er alene hele tiden.Nei, man har ikke det, men de får det jo til.De holder jo ut.
Det er en enorm jobb de gjør.
Jeg synes også det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ofte er det lettere når man vet man er alene hele tiden.Nei, man har ikke det, men de får det jo til.De holder jo ut.
Det er en enorm jobb de gjør.
Takk for detDu har vært skikkelig flink![]()
Ja du kjenner vel din egen begrensningSelvfølgelig ikke. Er flink til å ta pauser da, men denne uka har jeg fått gjort litt ihvertfall. Og i helga blir det forhåpentligvis å male og beise verandaen her![]()
Dette blir krigAlt for mange![]()
![]()
Nei det hadde vært forbudtJa, det hadde det
Ikke lov til å sitte inne på forumet da![]()
![]()
Ja, de blir jo det. Kan jo vente litt før man evt får nr 3 også da![]()
Åå?? Hvor lenge er siden fødsel da? Noen spesiell grunn til at du enda er plaga med det, eller er du bare uheldig?Er det fortsatt jeg dessverre
Den påstår jeg må kjøre Geiranger for å komme til deg, men det går vel å kjøre over Dovre?Aha. Hørtes bare litt lite ute
Haha...gratulerer daNeeeeeida. Bare meg![]()
Ja, det synes jegNei det hadde vært forbudt
Alltid moro med ny bilDet var gøySkal tenke på det over ferien da. Men tviler på at vi blir å kjøpe nå. Trenger den joEGENTLIG ikke før om halvannet år når lillejenta skal i starte i bhg
![]()
Ja, blir vel fort detJada, jeg er nok babysyk igjen når pjokken når to år.![]()
Ja du kjenner vel din egen begrensning
Vi skal også beise i helga!
Tusen takkGratulerer så mye
Snart 9 år. Tja jeg hørte ikke helt etter underveis i svangerskapetÅå?? Hvor lenge er siden fødsel da? Noen spesiell grunn til at du enda er plaga med det, eller er du bare uheldig?
Takk for detGodt jobba!
Skulle vel bare mangleJa, det synes jeg![]()
Så kjedelig daNei absolutt ikke
Det gjør det sikkert. Jeg kjører strynefjellet jegDen påstår jeg må kjøre Geiranger for å komme til deg, men det går vel å kjøre over Dovre?