Hvor langt er det mellom deg og Mirell da?Høres bra ut
Kanskje vi møtes hos mirell. Må jo treffe bebisen hennes jeg og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er det mellom deg og Mirell da?Høres bra ut
Kanskje vi møtes hos mirell. Må jo treffe bebisen hennes jeg og![]()
Vet ikke helt enda faktisk. Var bare fysio som snakket om at hun skulle starte opp med b.trening for gravide til høsten som jeg kunne være med på![]()
Ja, det er detMisubishi er gode biler det også![]()
Okei. Skjønner denMamma hadde en passat for noen år siden, knall bil det og! Vi har en Mitsubishi Outlander 2006 modellLiker egentlig den veldig godt, men har vært så mange reparasjoner på den, så den kosta oss flesk.. Angrer litt på at vi solgte Nissan Primera'en vi hadde før.. Det var god bil det
![]()
Ja, det er jo alltid triveligNei, ganske langt unna. Men roadtrip er jo kjekt![]()
Ok!Volvo xc serien er vel høye
Mente å huske det ja, men kan være mulig å få til på sommeren daEr vel noen timers kjøringhehe
Har vært sykemeldt av andre årsaker. Men nå hadde jeg tenkt å gå ut i gradert stilling etter ferien da. Spent på hvordan det skal bli egentlig. Men har en grei arbeidsgiver, så får sikkert tilrettelagt littJobber du noe da? Jeg har ikke klart å gjøre noe nesten jeg da, men det er vel pga energien og ikke bekkenet da.
Er litt kjedelig å bli sengeliggende resten av tida ja![]()
Veldig. Elsker å kjøre langturJa, det er jo alltid trivelig![]()
Skal googleOkei. Skjønner den
Så mannen din var veldig glad i Volvo da. Hva med xc som musemor sier da. De er jo litt høyere![]()
Usikker på hvor lang tid det tar fra Horten, men maks et par timer fra meg tenker jeg. Må bare komme meg over på andre siden av vannetHvor langt er det mellom deg og Mirell da?
Så bra daVeldig. Elsker å kjøre langtur![]()
ÅAha. Så bra
er manko på det i østfold føler jeg. Jeg gikk i Fredrikstad, men fysioterapeuten min ble sykemeldt, og det ble ikke helt det samme med mannlig vikar
Mente å huske det ja, men kan være mulig å få til på sommeren da![]()
Og til Hønefoss da? Vi må jo ha med KenguUsikker på hvor lang tid det tar fra Horten, men maks et par timer fra meg tenker jeg. Må bare komme meg over på andre siden av vannet![]()
Kan være greit å følge litt med ja. Hvis dere kommer over et godt kjøp, så er det bare å slå tilSkal googleOg vi MÅ ikke kjøpe bil np heller, så kan jo ha øynene åpne for jba som dukker opp etterhvert
![]()
Mhm for jeg skulle også få møte Mirell igjenDu kommer jo hit duMen skal besøke deg også. Tror vi må leie ei hytte eller noe
![]()
Er det fortsatt jeg dessverreJa, det er visst det folk prøver å fortelle megmå nok bare pent lære meg det! Du var mye plaga etter fødselen og du?
Ja, får håpe baby liker det da. Mange babyer er jo glad i å kjøre bilIngenting er umulig
Roadtrip kan være kos det. Men kommer vel kanskje an på om baby liker bilkjøring da![]()