Ikke rart du er sliten!Da er handelen unnagjort, hentet på stasjonen, laget middag, spist og renset jordbærene til dessert.
Snart skal de spises, og så U legges....
Skulle ønske barna var i seng nå, er sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke rart du er sliten!Da er handelen unnagjort, hentet på stasjonen, laget middag, spist og renset jordbærene til dessert.
Blir deilig når kvelden kommer nå daDa er handelen unnagjort, hentet på stasjonen, laget middag, spist og renset jordbærene til dessert.
Er nok det. Men føler liksom ikke at jeg bare kan legge meg ned og si jeg har vondt heller. Stakkars mannen da som jobber mer enn fullt, og er sliten han og. Får meg likso ikke til å legge mer over på han heller! Blir rotete i huset i tiden fremover i hvert fall!Lurt å høre på fysio ja![]()
Du altså. Fatter ikke hvordan du rekker alt. Jeg er stadig imponertHurra, passert 3000
Takk for oppdatering!
Hehe....gjorde du ikke?!Der trodde jeg på..
SpennendeOjoj, imorgen skal jeg se på bil
Denne gangen har jeg ihvertfall spurt på forhånd ang isofixhehe!
Nei, altså... Greia er at jeg har gode og dårlige dager egentlig. Og på en dårlig dag kan jeg få veldig vondt av bare litt anstrengelse, sånn at jeg nesten ikke greier å stå. Mens på gode dager kan jeg både gå tur og gjøre husarbeid, og bare ha litt vondt. Men ho fysioen mente at så lenge det gjør litt vondt, så skal man prøve å gjøre andre type bevegelser, og hvis det heller ikke hjelper så bør man faktisk bremse ned det man driver på med. Så hvis jeg plutselig skulle få vondt for å gå mens vi er i dyreparken, så burde ikke jeg gå i 4 timer til, liksom!Huff så kjedeligsååå plaget?
Klarer du å stoppe da?![]()
Føler jeg også er detTakker ajour foreløpig ja
![]()
Prøver det!Huff...da får du ta der med ro framover![]()
Haha...takk for det søtaDu altså. Fatter ikke hvordan du rekker alt. Jeg er stadig imponert![]()
Det er du med goood marginFøler jeg også er det![]()
Kjekt! Hvilken bil da?Har forresten vært å prøvekjørt bil idagMannen leker med tanken på å kjøpe ny
Brukt ny da
![]()
Ja du må være litt lurPrøver det!Føler ikke det er SÅ ille enda, men for å unngå å bli sengeliggende til høsten så bør jeg nok det ja
![]()
Skal opp på 2000 og vinne bilstol jegHaha...takk for det søta![]()
Jippi, så gøyHar forresten vært å prøvekjørt bil idagMannen leker med tanken på å kjøpe ny
Brukt ny da
![]()
Det ville jo bare vært dumtJa du må være litt lurså slipper du at det blir verre enn det er...
Det ble nedprioritetDa må du holde deg i ro!!!![]()
Skikkelig treigingLille snikenJeg er kjempespent for deg
![]()