Skravletråd Juli.

Syns det var motsatt, jeg.
Med en var jeg vant med bare å ha fokus på en, og brått måtte jeg dele det...
Med tredje var det liksi\om bare en til, ikke noe nytt med det
Kommer sikkert ann på omstendighetene...:)
Jeg fikk tredjemann da andremann var 17 måneder og fortsatt "baby" i mine øyne:P
Og hadde en dramatisk siste fødsel med uviss skjebne for lillegutt de første 6 månedene.. Så jeg var ekstra sliten:)

Skjønner den :)
Han koser seg nok med svigers:)
Hvor gamle er dine da?
Ja han koser seg, om mannen skal kjøre de to minste opp til dem på lørdag:) vi får en hel uke uten unger!!:D
Mine er 3 år, 4,5 år og 7 år:)

Ja han koser seg, om mannen skal kjøre de to minste opp til dem på lørdag:) vi får en hel uke uten unger!!:D
Okei. Blir vel deilig med en uke fri ja:)
Må bruke litt tid på mannen da;) :p

Kommer sikkert ann på omstendighetene...:)
Jeg fikk tredjemann da andremann var 17 måneder og fortsatt "baby" i mine øyne:p
Og hadde en dramatisk siste fødsel med uviss skjebne for lillegutt de første 6 månedene.. Så jeg var ekstra sliten:)
Der skjønner jeg.
Jeg har heller ikke hatt 2 bleiebarn samtidig....
Eldste er også så gammel at han klarer seg for det meste selv.

Oj, en hel uke uten? :D
Så svigers duger til noooe ihvertfall? ;)
Hva skal dere finne på da?

Er jammen ikke lett når man er alene med to unger hvor den ene må ammes og den andre går på villstyr imens... :P Hvordan er det da med TRE unger...

Er jammen ikke lett når man er alene med to unger hvor den ene må ammes og den andre går på villstyr imens... :P Hvordan er det da med TRE unger...
Det lurer jeg også på. Får se hvordan 2 er først nå;)

Back
Topp