God kveldgod kveld damer, har dere det fint??
Alt bra her. Jeg er endelig ferdig med suits maraton så kan bruke litt mer tid her
Og du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldgod kveld damer, har dere det fint??
Egg hørtes veldig godt ut. Kos degFikk forespørsel av mannen om å steke egg. Så først nei, men så fikk jeg jo så lyst på selv da..Så får bli skravling når jeg er ferdig å spise
![]()
koser meg litt for myeMen du koser deg ikke sant?![]()
Høres kjent ut, glad jeg har en barselgruppe med jenter som er glade i lange trilleturerblir alt for mye kos i permisjonen og for lite bevegelse.... så det er ikke like bra![]()
Oh egentid er diggjoda, snuppa sover og samboer er hos en kamerat så da koser jeg meg![]()
slapper av på sofaen i kveld, hjemme aleineGod kveld
Alt bra her. Jeg er endelig ferdig med suits maraton så kan bruke litt mer tid her
Og du?
Fant du ut mer om når det kom ny sesong av suits eller?God kveld
Og du?
Bodde du på Romerike?? Husker jeg rett?Er der overraskende sjeldent.
Har en til som er større ca 45 minutter unna.
Dersom det er noe jeg skal ha sjekker jeg på nett ført om den nærmeste her den på lager, viss ikke sjekker jeg den andre..
Du hadde 1.449Hihi, okei. Må sjekke ut denne jeg også![]()
Høres kjent ut, glad jeg har en barselgruppe med jenter som er glade i lange trilleturer
Ikke jeg heller. Trodde jeg var den eneste. Blir svett bare jeg kjører forbi på E6 og ser den stappa parkeringsplassen jegNei , jeg er ikkek glad i ikea
Gjør det.Bodde du på Romerike?? Husker jeg rett?
Oh egentid er digg![]()
Takk, jeg så akkurat detDu hadde 1.449
Vi møtes minst en gang i uken og har funnet ut det er mye koseligere å trille enn å bare sitte å prate.blir lite trilleturer her..... når ho først skal sove så synes jeg det er deilig å slappe litt av eller så har jeg ting som skal gjøres.....
Det er alltid gøy![]()
Sitte innpå her. Og du?Hva skal dere i kveld?
Har både TV og Netflix viJa..og siden vi ikke har tv er det bare netflix og nedlasting som brukes![]()
Det er jo lett matchAkkurat nå mangler jeg 46 innlegg på 1.000