3 åringen også gittOk, trodde det bare var 4 åringen hennes som gjorde det, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 åringen også gittOk, trodde det bare var 4 åringen hennes som gjorde det, jeg![]()
Hehe, nei det gjør kanskje ikke det. Kake høres bare så mye styr ut i mine ører. Men forstår jo at det ikke er en komplisert kake da5 minutters kake i en kopp gir hverken mye oppvask eller søl![]()
Hehe...kjedelig med kjipe bekjenteBre en sånn kjip fyr jeg kjenner
Den er ferdig og snart spist oppBeundrer folk som orker å starte å bake så sent![]()
Eller mannenKos deg med frukt og grønt istedetmasse godt å velge mellom der
![]()
Du falt virkelig pladask for den duDen mikrokaka vet du :-D
Og nå ble den skikkelig god :-D ;-)
Vet hvordan det er ja..Nei, har ikke kjøpt den men fått
Og er det i hus så blir det spist![]()
Håper det går over fortNei jeg lurer litt på det hahamen men det gir seg vel snart håper jeg
![]()
Hva har du gjort nå daJa de holdt på å dævve av latter![]()
Skikkelig skotøy til de små er alltid temmelig dyrtHar vart å handla i eftermiddagen . Brukt allt før mye pengar. Men de som sjokerte meg mest var att eh skulle ha ett par sandaler till 1 åringen 550kr![]()
Men ikke deg som var påstanden3 åringen også gitt![]()
Eller mannen![]()
Joda, du begynner å bli glemskDette glemmer jeg aldri
Ikke denne kaken :-DIkke for min del! Baking betyr søling og oppvask på kjøkkenetIkke overskudd til sånt!
Såpass jaDen er ferdig og snart spist opp![]()
Så gikk kjapt ;-)
Jepp, spiser masse jordbær, vannmelon, banan, kiwi og eplerKos deg med frukt og grønt istedetmasse godt å velge mellom der
![]()
Det syns jeg var dyrtHar vart å handla i eftermiddagen . Brukt allt før mye pengar. Men de som sjokerte meg mest var att eh skulle ha ett par sandaler till 1 åringen 550kr![]()
Håper det går over fort![]()