Hahaha, ja det kan du spørre omHva er det med all denne fristinga på dette forumet her![]()
Ikke rart vekta mi har stått stille de siste ukene heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, ja det kan du spørre omHva er det med all denne fristinga på dette forumet her![]()
Hihi, der kunne jeg skrevet det opp jaHaha, ja.. Tenkte mer middagsforslagsliste![]()
Beklager, glemmer hele tiden at du ikke har mann....Ja det er nok et alternativ for de som har en mann å kose medmen siden jeg mangler en så tenker jeg ikke på å anbefale sånn kos akkurat haha
Den sitter jeg med nå :-DDet er sant. Ikke fått prøvd den enda jeg da![]()
Jepp, spiser masse jordbær, vannmelon, banan, kiwi og epler![]()
Beklager, glemmer hele tiden at du ikke har mann....
Jeg forstår at den falt i smakDen sitter jeg med nå :-D
veldoig fornøyd jeg, blir sterkere og sterkee kjenner jegDet er bra![]()
Jeg har byttet ut oljen med smeltet smør, og melken med appelsinjuice.
Vurderer å bruke litt mindre kakao siden jeg syns den er litt sterk
Og med en dæsj kanel, feks kakao byttet mot oboy hvis man ikke er så glad i sterk sjokolade.Må prøve en dag jeg også![]()
Ja, hihi. Men da klarer du 500 til vettu. Ligger jo greit ann?Skal i alle fall ta 1500![]()
Hvertfall de man aldri vet hvor man harHehe...kjedelig med kjipe bekjente![]()
Oi, enda mer godt å prøveBare pakk den inn i folie, og bruk stratos
Det er braveldoig fornøyd jeg, blir sterkere og sterkee kjenner jeg
Hehe jeg merker ikke store forskjellen nå og for 3 mnd siden annet enn på formen min som har blitt mye værre de siste 2 ukene nå. Kjenner det litt i bekkenet som jeg har lest er helt normalt på slutten og ellers så spyr jeg som en gris da hahamen har ikke blitt så mye større de 2 siste mnd egentlig så magen er jo ikke tung...
Å nei du, var du det vet duJoda, du begynner å bli glemsk![]()
Syns du er tøff som går gjennom graviditeten alene, jegDet går helt fint, jeg har bare glemt hvor mye kos det kan være i en mann hehe![]()
Må sjekkes ut snartOi, ny oppdatert liste.
Jeg har skravlet mye i dag![]()
Den forbedres stadig skjønner jegOg med en dæsj kanel, feks kakao byttet mot oboy hvis man ikke er så glad i sterk sjokolade.
Hva sa du den het? Kanskje jeg må prøve..Ikke denne kaken :-D
Minimalt med søl og styr ;-)