Jeg faller fra hele tiden når tempoet er høyt, men hopper bare inn igjen så godt jeg kanEr jo greit å få med seg det meste, ellers faller man raskt fra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg faller fra hele tiden når tempoet er høyt, men hopper bare inn igjen så godt jeg kanEr jo greit å få med seg det meste, ellers faller man raskt fra![]()
Da er det litt tidligSkal nok ha litt kvelds etterhvert jeg også, men akkurat nå er det bare 2 timer siden sist jeg spiste
Håper det kommer snartJa det er detmen det ser egentlig ikke ut som om det kommer med det første sånn egentlig
![]()
Ja, det er detNja. Mye som er langt bedre![]()
Ja, må bare gjøre detJeg faller fra hele tiden når tempoet er høyt, men hopper bare inn igjen så godt jeg kan
Heia heiaFår se hva jeg klarer![]()
Nei, da er det greit å la væreNei jeg skal liksom ikke detikke har ungene behov for noe og frøkna er har ikke plass til mer
![]()
Får heller skravle litt og satse på premieHeia heia![]()
Det hørtes lurt ut detSånn apropos mat, jeg har noe roastbiff jeg må dele opp.
Kanskje jeg skal ha det til kvelds i dag....
Det er en avtale.!Bare å sende det til meg![]()
Bli med du også daHeia heia![]()
Merker at når jeg når målet så ramler jeg litt av hele skravlingenDa har du planene klare
Glemmer at du er over 2000 jeg![]()
Venter i spenning. Kosetorden!Det er en avtale.!
Jeg misliker torden sterktVenter i spenning. Kosetorden!
Håper det kommer snart![]()
Skjønner deg godt jegMerker at når jeg når målet så ramler jeg litt av hele skravlingen
Jeg liker det heller ikke.Jeg misliker torden sterkt
Nei, da er det greit å la være![]()
Får den vel midt på natta jeg daDet håper jeg og! Helst før jeg skal sove så lufta blir litt lettere![]()