Kommer helt an på tempoet og hvor mange som skravler. Det kan være mulig ogsåJeg kunne godt ha tenkt meg en 60-70 stykker i kveld, men muligens det blir litt mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer helt an på tempoet og hvor mange som skravler. Det kan være mulig ogsåJeg kunne godt ha tenkt meg en 60-70 stykker i kveld, men muligens det blir litt mye
Håper jeg også.Håper det smeller litt snart![]()
Vet det, er bare ikke sikker på hvor mye jeg orker, og hvor lenge jeg kommer til å holde på i kveldKommer helt an på tempoet og hvor mange som skravler. Det kan være mulig også![]()
Jeg blir vel å finne her tipper jegDa sover U, og jeg ligger på sengen.
Skal snart til å gå opp.
Noen som skal skravle i kveld?
Jeg elsker tordenvær. Synes det er koslig![]()
Tror ikke jeg orker samme tempo som i går kveld her hellerVet det, er bare ikke sikker på hvor mye jeg orker, og hvor lenge jeg kommer til å holde på i kveld
Ikke?![]()
Titter vl litt innomDa sover U, og jeg ligger på sengen.
Skal snart til å gå opp.
Noen som skal skravle i kveld?
Skal du være her ?Jeg blir vel å finne her tipper jeg
Bare legge et barn først...
Har du andre planer også?Titter vl litt innom
Du får sende litt hitover om det kommerJeg liker det jeg ogsamtidig som det hadde hvert så deilig å få den friske luften man får etter tordenværet
![]()
ja det har jeg joHar du andre planer også?
Hva da?ja det har jeg jo![]()
Du får sende litt hitover om det kommer![]()
Høres bra utOm det kommer så skal jeg sende det videre når jeg er ferdig med det![]()
Ligger å hører på mannen jobber med eldste.Jeg blir vel å finne her tipper jeg
Bare legge et barn først...
Et slikt tempo er slitsomt, men å så gøy det erTror ikke jeg orker samme tempo som i går kveld her heller![]()