Så koseligMamma, lillesøster sier bestemor kommer når vi har pusset tenner. Kan vi pusse tenner nå?
Vennen, bestemor kommer om to timer, når dere skal være klare for senga.
Tror ungene gleder seg til bestemor kommer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligMamma, lillesøster sier bestemor kommer når vi har pusset tenner. Kan vi pusse tenner nå?
Jeg klarer ikke holde sånn jegEr vel ikke så lurt, når jeg egentlig skulle drøye mer shopping til etter ferien![]()
Jeg elsker tordenvær. Synes det er kosligNå har jeg ventet på tordenværet siden natt til mandag så syntes det snart kan komme asså! For et slikt tungt Vær passer dårlig med en allerede redusert kropp![]()
Ikke?Men jeg skal jo ikke handle noe nå haha![]()
Får se hva jeg klarerJeg klarer ikke holde sånn jeg![]()
God kveld. Sliten etter jobb. Hvordan har du det?God kveld, damerhåper dere har hatt en fin dag
![]()
Så bra at de gleder seg daMamma, lillesøster sier bestemor kommer når vi har pusset tenner. Kan vi pusse tenner nå?
Sliten etter jobb jeg ogsåGod kveld. Sliten etter jobb. Hvordan har du det?![]()
Veldig travelt i dag ja. Helt utslittSliten etter jobb jeg ogsåHar det vært ekstra hardt i dag?
Hva har du drevet å styrt med?Veldig travelt i dag ja. Helt utslitt![]()
Vært på jobb bare. Alltid mye å gjøre der, men i dag var det helt sinnsykt.Hva har du drevet å styrt med?
Det må man haMå jo ha jentefest ;-)
Må prøve på noen innlegg i kveld ogsåDa sover U, og jeg ligger på sengen.
Skal snart til å gå opp.
Noen som skal skravle i kveld?
Ok, får håpe du får slappet litt av i kveld, da.Vært på jobb bare. Alltid mye å gjøre der, men i dag var det helt sinnsykt.
God kveld snuppaGod kveld, damerhåper dere har hatt en fin dag
![]()
Tror det blir tidlig natt på megOk, får håpe du får slappet litt av i kveld, da.
Håper det smeller litt snartNå har jeg ventet på tordenværet siden natt til mandag så syntes det snart kan komme asså! For et slikt tungt Vær passer dårlig med en allerede redusert kropp![]()
Jeg kunne godt ha tenkt meg en 60-70 stykker i kveld, men muligens det blir litt myeMå prøve på noen innlegg i kveld også![]()
Hihi...så koselig at de gleder segMamma, lillesøster sier bestemor kommer når vi har pusset tenner. Kan vi pusse tenner nå?