Men nå er du jo i så godt driv at du kan legge på en null ;-)Var egentlig 200 jeg gikk for også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men nå er du jo i så godt driv at du kan legge på en null ;-)Var egentlig 200 jeg gikk for også![]()
Hvordan er det på marked?Men jeg skal jo ikke handle noe nå haha![]()
Hvordan er det på marked?
Vi får se hva jeg rekker før ferienMen nå er du jo i så godt driv at du kan legge på en null ;-)
Mente du 2000?Det bør jo gå da, er ikke så mye det![]()
Jeg er over 200 jeg nå, så skriver bare for moro skyld ;-)
Det gjør de nokMå det
Virker som de savner meg
Ja da skjønner jeg at du har tid til oss ;-)Jeg er for øyeblikket hjemme, har legetime igjen i morgen så reiser etter timen min i morgen![]()
Ja da skjønner jeg at du har tid til oss ;-)
Helt klartJa, tåler det selv om det ikke er ferie![]()
Er helt lov å kose seg når jentene er hjemme aleneBegynner å gå seg til nå ;-)
Første pizza er i ovnen, så får vi se om hun har lyst på ;-)
I kveld spiser vi foran tv for en gangs skyld ;-)
Fant som vanlig mer enn jeg skulle haHoho, fant du alt du skulle ha og?![]()
Må jo ha jentefest ;-)Er helt lov å kose seg når jentene er hjemme alene![]()
Lommert her ogsåHer er det litt til og fra egentlig... men varmt eller fryktelig lommert er det :O jeg er jo skikkelig klam her jeg sitter i sofaen...
Lommert her også![]()
Fine dere erDagens sjåfør Vis vedlegget 125191
Du kommer til å bli sååå fornøyd og avhengig av appenGlansdager faktiskhøres ut som du er skikkelig gammel traver her inne
dem er vel ikke over dem vel?? Har akkurat lasta ned appen for å teste ut
Går kjappere å switche mellom de ulike underforumene i hvert fall, men ellers Syns jeg den er litt mer uoversiktlig enn å bruke nettleser. Men det er sikkert bare nå i begynnelsen
![]()
70 klarer duRegna sånn grovt ut at jeg må ha rundt 70 innlegg om dagen for å greie 2000 denne mnd. Det betyr at jeg må sette opp farta mi litt!
Ja, blir jo detHelt klartblir jo sååå glad!!