Du er vel langt på overtidPå vei i seng her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er vel langt på overtidPå vei i seng her også![]()
Jo bare bra. Gleder meg til ferie :-DBra her , med deg da?
Ikke jeg hellerNei ikkje eg heller .
Oj då så mye. Wow vi er best haha2218 innlegg siden jeg var innom sist :-D
Godt jobba :-D
Hvordan står det til med dere alle?
På lørdag drar vi ned til svigermor på campingen et par dager. Så har vi ingen store planer før vi skal til Danmark den 24 juli. Så blir litt over ei uke her hjemme først. Deilig å roe ned litt og.
Hva skal dere?
Når er termin?Ja hu kom 13 dager over termin og er vel derfor jeg er så sikker på at lillebror venter også![]()
Ferie er alltid godt detJo bare bra. Gleder meg til ferie :-D
Først et par dager nå da samboer og storebror reiser bort. Bare frøkna og meg hjemme. Jeg skal på jobb og hun i bhg.
Når er termin?
Det blir spennende å se19 juliså har jo noen dager igjen til termin men har av en eller annen grunn fått for meg at han kommer ca 1 uker over termin hehe
http://yoghurt.no/Eg har 12 beger med youghurt. Lurar på om man kan laga noet av Youghurt. Ellers går se rett i søppel imon kveld.
Hadde en veldig god med mint fra dream, men de har visst sluttet med den :/Det må prøves.![]()
Hadde en veldig god med mint fra dream, men de har visst sluttet med den :/
Mange andre typer da![]()
Passer meg braNå ble det rolig tempo her inne.
Kvelden tar tid ja. Det er jo fint å ikke måtte stresse med at de må sove klokka åtte, men halv ti er sent for ei på fire år som altså må vekkes i morgen...Kan bli hektisk i morgen ja
Men kveldsstellet tar tid som regel...![]()
Nå var filmen min slutt også gitt.! Så da passet det bra at det omtrent ble stille er inne ogsåPasser meg bra![]()
Kommer litt an på hva du liker. Jeg liker godt cookie dough og brownieFår se hva jeg finner.Hvilken anbefaler du?
![]()
Ja dere er gode ;-)Oj då så mye. Wow vi er best haha