Skravletråd Juli.

Hun vil jo ikke ha ham stort før da, har vel ferieplaner til 20. eller noe sånn?

Jeg har ferieplaner om til den 20 ja hehe men det er ikke derfor jeg er sikker på at jeg går over termin da :) det er bare en følelse jeg har hatt hele tiden, hadde samme følelse med frøkna og den stemte jo så regner med det blir sånn denne gangen også :)

Ungene har hatt ei uke ferie nå da, så skal frøkna i bhg denne uka mens samboer og storebror skal til svigerfar fra i morgen til torsdag.
Så skal de ha fire uker ferie når jeg skal ha.
Jeg trenger å roe ned før ferie, er bare jeg med lappen her, så all kjøring faller på meg. Da må jeg ha noe fri først før langtur ;-)

Hemsedal høres flott ut :-D

Så kjekt. :)
Ja, det må du da. Skal dere kjøre til Danmark?

Ja, så håper på at det blir. :D

Hva er estimert fødselsvekt da?

De regna med han ville bli rundt 3 men ikke mer enn 3,5 kg, frøkna var 3,2 13 dager over termin og de trudde ikke han her ville bli noe større. Spennende å se hvor stor han blir da :) ikke det at det er veldig lite, men han kan godt få vokse frem til termin da :)

De regna med han ville bli rundt 3 men ikke mer enn 3,5 kg, frøkna var 3,2 13 dager over termin og de trudde ikke han her ville bli noe større. Spennende å se hvor stor han blir da :) ikke det at det er veldig lite, men han kan godt få vokse frem til termin da :)
Her fikk jeg hele veien høre hun var litt iver gj snitt så jeg regnet med hun ble 3700-3800g
Ble ca 3500g på termindato

Her fikk jeg hele veien høre hun var litt iver gj snitt så jeg regnet med hun ble 3700-3800g
Ble ca 3500g på termindato

Det er jo veldig på gjennomsnittet da :)

Her er han ikke så liten at det er noe bekymring men syntes godt han kan bli like stor som søstra var når han blir født da :) men må vel si at jeg er mest spent på å se om de har bomma mye på målene hehe :P

Når de er små er det greit å la de være lengst mulig ja

Back
Topp