Takkhttp://yoghurt.no/
Se om det står oe der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkhttp://yoghurt.no/
Se om det står oe der
Hun vil jo ikke ha ham stort før da, har vel ferieplaner til 20. eller noe sånn?
Hahah bara før du komNå ble det rolig tempo her inne.
Nei nå tar jeg kvelden , fornøyd me då ha nådd månedens mål *10![]()
Ja jeg trenger såpass.Fire uker i strekk er deilig
Hva er estimert fødselsvekt da?Hehe ja jeg blir vel satt ut om han skulle komme før jeg har sett for megmen han har det jo helt strålende i magen min og siden han har hvert litt liten på ul så kan han bare være der inne og vokse litt til
![]()
Ungene har hatt ei uke ferie nå da, så skal frøkna i bhg denne uka mens samboer og storebror skal til svigerfar fra i morgen til torsdag.
Så skal de ha fire uker ferie når jeg skal ha.
Jeg trenger å roe ned før ferie, er bare jeg med lappen her, så all kjøring faller på meg. Da må jeg ha noe fri først før langtur ;-)
Hemsedal høres flott ut :-D
God natt sov gottJa, alt for mye for meg
På tide å logge av. God natt![]()
Hva er estimert fødselsvekt da?
Ja vi tar med bilen over. Kjekt å ha sin egen bil ;-)Så kjekt.
Ja, det må du da. Skal dere kjøre til Danmark?
Ja, så håper på at det blir.![]()
Go natt kengu sov gottNei nå tar jeg kvelden , fornøyd me då ha nådd månedens mål *10![]()
Ja, men nå tror jeg han har sovnet et sted på veien...Det var derfor du var oppe så sent ja.
Her fikk jeg hele veien høre hun var litt iver gj snitt så jeg regnet med hun ble 3700-3800gDe regna med han ville bli rundt 3 men ikke mer enn 3,5 kg, frøkna var 3,2 13 dager over termin og de trudde ikke han her ville bli noe større. Spennende å se hvor stor han blir daikke det at det er veldig lite, men han kan godt få vokse frem til termin da
![]()
Her fikk jeg hele veien høre hun var litt iver gj snitt så jeg regnet med hun ble 3700-3800g
Ble ca 3500g på termindato
TakkSå flink du har vært
Haha morsompetraHahah bara før du kom
InSkojar bara
Nei men uff da. Du får gå å finnehanJa, men nå tror jeg han har sovnet et sted på veien...
Når de er små er det greit å la de være lengst mulig jaDe regna med han ville bli rundt 3 men ikke mer enn 3,5 kg, frøkna var 3,2 13 dager over termin og de trudde ikke han her ville bli noe større. Spennende å se hvor stor han blir daikke det at det er veldig lite, men han kan godt få vokse frem til termin da
![]()
Hahaha de navnet passet gott på megHaha morsompetra![]()
Når de er små er det greit å la de være lengst mulig ja