Mannen skal opp tidlig dersom han ikke forsover seg igjen.Satser på at det ikke blir alt for tidlig morgen på oss![]()
Han våknet i morges av at frøkna hadde listet seg ned og strøk han forsiktig på hånden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen skal opp tidlig dersom han ikke forsover seg igjen.Satser på at det ikke blir alt for tidlig morgen på oss![]()
Det er noe drittHenger her også![]()
Syns den ser verre ut nær de har den sittedelen på eg.Hoho, jeg klarer ikke helt å like dem![]()
Skal ikke se bort i fra det ender på rosa da jaLøp og kjøp!
Helt sikkert det jaTipper jeg ogsåoverbelastning...
De tippar eg og på. Før samma skjer her. IrriterandesTipper jeg ogsåoverbelastning...
Det må jo gjøre det jaDet merkes jo også.
Mannen skal opp tidlig her også, men håper ikke vi våkner. Litt vel tidlig for min del :/Mannen skal opp tidlig dersom han ikke forsover seg igjen.
Han våknet i morges av at frøkna hadde listet seg ned og strøk han forsiktig på hånden
Akkurat som jeg liker detMin har 4 faste hjul![]()
Haha...ingen anelse![]()
Har merket det en stund nå, og har full dekning på nettet nå.Det må jo gjøre det ja
Snilt detSkal se om jeg finne rnoe nettsider
Natta<3Nå skal jeg finne senga! Tidlig opp i morgen
God natt, alle sammen![]()
Jeg har ikke spist isOg jeg som har spist tre is og tortillachips idag... *skammer meg*![]()
Akkurat som jeg liker det![]()
God nattNå skal jeg finne senga! Tidlig opp i morgen![]()
God natt, alle sammen![]()
Ja de e vanskeligt ner de e såHehe...vanskelig å gå fra oss ja![]()
Jeg pleier som regel våkne av dem.Mannen skal opp tidlig her også, men håper ikke vi våkner. Litt vel tidlig for min del :/
Skal ikke se bort i fra det ender på rosa da jaZebra var også stilig da
![]()
Ikke tinkafu men:Skal ikke se bort i fra det ender på rosa da jaZebra var også stilig da
![]()