Hehe...vanskelig å gå fra oss jaSitter i sengenskall ned å henga opp litt klær. Men de var så mye her inne att eg ikkje klarade å gå ifra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...vanskelig å gå fra oss jaSitter i sengenskall ned å henga opp litt klær. Men de var så mye her inne att eg ikkje klarade å gå ifra
![]()
Det koster som regel litt hvertfallSikkert nok:S
Burde vært i seng for lenge siden selv..Får prøve på det
Snart natta for meg da![]()
Haahah de har du rett iRullende romskip...
Tror det er nettet akkurat nåHvorfor detappen...?
Joda, sikkert kjekt at han holder seg innomhus fram til detJa det er vel eneste som gjør at jeg kommer til å akseptere at jeg ikke kommer meg på tur denne helgenmen sånn egentlig så ville jeg gå til termin da haha
Hehe, nei, jeg syns jeg bare så et innlegg av deg der du skrev at du byttet bukse/bleie på den lille. Husker ikke helt ordrett. Var liksom ikke så lenge etter jeg hadde skravler litt med det her inne. Mulig jeg har sett feil, da.![]()
Testa med en emmaljunga et eller annet idag
Men vi har en crescent comfort duo.
Skal hente den på onsdag hos svigers![]()
Er på samme sted jeg, tror det er for mang som skravlerJeg er på soverommet og der er nettet mye tregere. Tar lang tid her også :/
Satser på at det ikke blir alt for tidlig morgen på ossBurde vært i seng for lenge siden selv..
Tipper jeg ogsåDet er fordi dere skravler så masse haha
Skal se om jeg finne rnoe nettsiderDet er mulig,hvor fåes de kjøpt da?:
Okei, skal se etterEr et merke
Finnes både på babyshop og barnas hus![]()
Det merkes jo også.Er på samme sted jeg, tror det er for mang som skravler
Hehe, åja
Hmmm..har skifta bleie på tantebarn bare
Jeg har termin neste uke![]()
Det må du gjøreOkei, skal se etter![]()