Høyt tempo her idag
Love it!!
Trur det er litt for høyt for appen bare tuller her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høyt tempo her idag
Love it!!
Det er ikke noe å strebe etter, det er det ikkefor det er virkelig en kjip plage...
Vi har leiebil i forsikringen vår, det jeg må sjekke er hvilken type bil den dekker siden vi nå er avhengig av å ha en med plass til 3 barneseter..
Er det ikke tinkafu som har fine?Hvor får jeg tak i litt finere regntrekk og ikke enkelt sort??
Ikke sett der enda nei. Men føler liksom bare jeg har sett sort.Sett på lekmer.no? Der har de mye diverse utstyr
Har aldri sett etter regntrekk da, men de har sikkert det og![]()
Det er bra dere reiser bort litt slik at dere får slappet av.Ja imon e drt Sissta dagen. Så ska me reisa på onsdag. Ferie 5 uker
Det er ikke noe å strebe etter, det er det ikke![]()
Kan fort bli skummelt jaJeg gjør ikke det, kunne blitt farlig![]()
![]()
Okei, skjønner den. Dere blir nok fornøyd med valget deresOg vil ikke ha hvit skinn. Det understellet jeg likte går ut nå.
Så genialt da![]()
Veldig viktigEr viktig det![]()
Desverre ja...jeg som ikke skulle ta avJa det må hun nestenhar shoppingen tatt helt av nå eller? Hehe
Sikkert nok:SVet ikke ennå
Har tatt innpå 2 minutter jegOg jeg 13![]()
Kanskje det er det som gjør det?!Hihi, jobber vel best under det du![]()
Det er et merke?Tinkafu har kanskje?![]()
Ikke sett der enda nei. Men føler liksom bare jeg har sett sort.
Dert henger bare os meg så det er to nye sider for hver gng jeg skriver innlegg.Kom litt ut av skravlingen nå![]()