Og det også på en side hvor det ikke er reklame for sjokolade en gang![]()
Nå fikk jeg veldig lyst på sjokolade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det også på en side hvor det ikke er reklame for sjokolade en gang![]()
Hihi, jobber vel best under det duKjenner jeg begynner å bli stresset allerede!!![]()
Ja de førstår egJa heldigvisMen nesten helt ny bil så da blir det full pakke
![]()
Ka koster det da mon trO?Ja det er skikkelig kjipt i grunn
Det skjølnner jeg godt at du er.
Hehe, skulle bare beholdt leiebilen liksom![]()
Njaa, grei leiebil...men mindre...så bedre med vår![]()
Han pleier å sover fra kl 19 til 2-4 hvor han vil ha mat og så sover han igjenKrysser fingrene for at han gjør det
Va driver du med?God kveld til deg også![]()
Er jo ganske dyre når de er ny, vi var heldig og fikk i gaveMhmJeg kunne bare få den ny med det understellet jeg ville ha med hvit skinn
Takk for oppløftende ordSleit veldig med det i starten men det roet seg uti andre Trimester og har ikke hvert plaget med treg mage siden. Håper det bedrer seg for deg og![]()
Det minner meg på en ting, jeg må sjekke det med leiebil på forsikringen vår..
Haha...ingen anelseÅå, nå fikk jeg lyst på snop.., lurer på hvorfor??![]()
Ja nå såg eg. Den såg god å lett å trilla .Gjør det
Det måtte jeg oghaha
Satser på detDet er jo en grusom plage å leve med
Håper Lactulose setter fart på ting![]()
Kan bli hektisk i morgen jaDet gjør det når jeg kaller eldstemann hjem fra en kompis etter halv åtte, får i ungene kveldsmat rundt åtte, på badet og inn i seng, lyset av 2101, men lillesøster våken og tørst, vil ha vann, vil ha pappa, får vann, pappa ikke hjemme, lover han kommer inn så snart han kommer, men det er over en halvtime til, ligg fint i senga. Hun sovnet litt før halv ti. Det er litt sent når vi skal være ute av huset ferdig med frokost og tannpuss og hundelufting og det som er klokka ni i morgen. I dag spiste vi frokost klokka ti...
Åh, ka bil er det daJeg kunne bare beholdt leiebilen...men det var fordi min ble kondemnert, så måtte finne en ny
Og den nye har jeg aldri blitt fornøyd med heller... Den er for liten![]()
Ja imon e drt Sissta dagen. Så ska me reisa på onsdag. Ferie 5 ukerHuff. Har han ferie snart da?
Ja, den må Sølvi Elisabeth haDen var da søt![]()