Ja, dette tar helt av. Haha. Er jo ikke farlig, bare ubehagelig.Ojda, det var en god stund uten dobesøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dette tar helt av. Haha. Er jo ikke farlig, bare ubehagelig.Ojda, det var en god stund uten dobesøk![]()
Nei ble ikke det. Solgte de igjen![]()
Jepp, kalorier spartHelt klart en fordel for sjokomanen meg![]()
Spennende. Bare å rope ut når du er herJeg drar til Sunnmøre denne uken så får vi ta det derfra
Nei og nei! Det er jo himmelriketDu skulle vare ha vist hvor mye jeg har liggende..
Var på Havaristen før i dag, og de hadde blant annet fått inn mye fra Freia..
E du gravid?Jeg SKAL trenge den om ca 9 måneder![]()
Uff, det høres ille ut...Avføringsmiddel. Sist dobesøk var for 11 dager siden. Og da hadde det gått 13 dager siden sist. Har prøvd alt! 13+3 I dag.
Skjønner det...Er kanskje det, men jeg kunne godt ha tenkt meg å ligget litt bedre an ved tanke på ferie.
Ikke bare det at mannen snart går ut i ferie, men også det at det kommer til å bli mer stille her og vanskeligere å skravle fra neste uke..
Veldig! For mye sol i helga..
Det tror jeg ogsåGår seg sikkert til
Var visst ikke så enkelt som jeg troddeSer ikke bra ut enda![]()
HahaJa. Vi må iallfall få vite før 2020-2030![]()
Får satse på detJeg SKAL trenge den om ca 9 måneder![]()
Nei, nå er jeg bare oppblåst og stappa, men vet det kommer til å Gjøre vondt.Uffda! Må ha de vondt?![]()
Satser på i morgen daVar visst ikke så enkelt som jeg trodde![]()
Her går det skikkelig tregtTror appen begynner å gå varm
Kastet ut av topp 100 lista![]()
Tenk deg store poser med nonstop til kr 15,-, kvikklunsj til kr 5,- og så videre....Nei og nei! Det er jo himmelriket![]()
Absolutt! De sier det er viktig at "hodet følger" medHahadefinitivt! Trenger litt tid å forberede oss på
![]()
Ikke enda, men hatt 5 dager på dobbel pergo og venter på el, så håper på det besteE du gravid?
Der er det jeg ikke helt skjønner jeg heller